اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

18 هزار کلاس اولی روز شکوفه‌ها را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور 17 هزار و 700 دانش‌آموز کلاس اولی در این استان در مراسم جشن شکوفه‌ها شرکت کردند.

18 هزار کلاس اولی روز شکوفه‌ها را جشن گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه‌ها که به صورت نمادین در مدرسه حاج یدالله کیانی در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بسم الله الرحمن الرحیم و سلام دو درس گرانبهایی است که تمام دانش‌آموزان بر اساس فرمایشات امامان معصوم(ع) باید آنها را سرآغاز تمام فعالیت‌های روزانه خود قرار دهند.
شکرالله چراغیان با بیان اینکه امروز در سراسر کشور 3 میلیون دانش‌آموز در مقطع ابتدایی ورود به پایه اول ابتدایی خود را جشن می‌گیرند، گفت: از این تعداد دانش‌آموز مقطع اول ابتدایی یک هزار و 500 نفر در مدارس ناحیه یک شهرکرد مشغول به تحصیل می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه می‎شود.
چراغیان در ادامه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: فضای مدرسه امروز با ورود دانش‌آموزان جدید شکوفا می‌شود.
وی پایه اول ابتدایی را پایه و ستون سایر مقاطع عنوان کرد و ادامه داد: برهمین اساس لازم است تا کادر آموزشی مدارس ابتدایی این پایه‌ریزی را محکم و استوار بسازند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت اسلامی هستند برهمین اساس ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان می‌تواند در پیشرفت و رشد جامعه مثمر ثمر واقع شود.
چراغیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره ‌و اظهار کرد: برهمین اساس لازم است تا مدیران مدارس با تلاش و جدیت بیشتر کار مدارس و سال‌ تحصیلی را آغاز و برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در خور شأن و منزلت دلیرمردان، شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس پیش ببرند.
جشن شکوفه‌ها امروز با حضور 250 نفر از دانش‌آموز دختر در مقطع اول ابتدایی با حضور والدین دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد برگزار شد.
در این مراسم همچنین جمعی از مدیران استانی از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد حضور داشتند.
در پایان این مراسم زنگ شکوفه‌ها توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول