اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

بزرگ‌ترین باند قاچاق سوخت اصفهان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از متلاشی شدن بزرگ‌ترین باند تهیه، توزیع و سوخت گاز‌وئیل استان اصفهان طی پنج ساله گذشته خبر داد.

بزرگ‌ترین باند قاچاق سوخت اصفهان متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده پیش‌ازظهر امروز در کنفرانس خبری خود در جمع خبرنگاران به بیان جزئیات حوادث اخیر در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین باند قاچاق گا‌زوئیل استان طی پنج سال گذشته در اصفهان متلاشی شد.
وی افزود: بیش از 900هزار لیتر سوخت گا‌زوئیل، شش دستگاه کشنده، یک جایگاه عرضه مواد سوختی و چهار باب باغ به منظور تخلیه سوخت در اطراف مناطق شرق  اصفهان از این افراد کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه هفت نفر متهم از این پرونده دستگیر شدند، تصریح کرد: چند نفر از این افراد از قشر متمول و تحصیل کرده بودند که اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برند.
وی در ادامه به بیان جزئیات این قاچاق پرداخت و گفت: جمع‌آوری گا‌زوئیل به شیوه خاص انجام و به مرزهای شرقی با مدارک جعلی هدایت و در نهایت به کشور افغانستان انتقال داده شده است.
حسین‌زاده اضافه کرد: این افراد به جعلی بودن اسناد اعتراف کرده‌اند و اکنون با قرار بازداشت موقت به منظور پیگیری جزئیات این قاچاق در زندان هستند.
وی بیان داشت: این قاچاق به مدت یک سال توسط افراد جوانی که بین  25 تا 35 سال سن داشتند، صورت گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: دو نفر از سر‌دستگان این پرونده در گذشته سابقه عملیات مجرمانه عرضه خارج از سوخت سابقه تخلف داشته‌اند.
وی اضافه کرد: دستگیری این قاچاقچیان تأثیر زیادی بر شبکه سوخت دارد، چرا که 30درصد از سوخت کشور در استان اصفهان تهیه و  تولید می‌شود.
حسین‌زاده استان اصفهان را یکی از نشانگاه‌های قاچاقچیان دانست و گفت: کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت همچنان صورت می‌گیرد اما این باند با کار اطلاعاتی‌ ویژه به این کار اقدام می‌کردند.
وی تاکید کرد: این بزرگ‌ترین باند قاچاق سوخت طی پنج سال گذشته بوده که شناسایی و دستگیر شدند.
*دامن آلوده دختر 23 ساله پسر33 ساله را به کام مرگ کشاند
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه از قتل یک پسر جوان خبر داد و گفت: عوامل انتظامی بر‌خوار و دولت‌آباد با جسد فردی ناشناس در منطقه شمال شرق اصفهان روبه‌‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، که بر اثر شدت جراحات و نیز گذر زمان قابل شناسایی نبود.
وی افزود: پلیس ویژه تشخیص هویت با تکنیک‌های ویژه روز و پیگیری‌های خاص جسدی که قابل شناسایی نبود را شناسایی کردند.
حسین‌زاده تصریح کرد: پسری با دختر جوان ارتباط نا‌مشروعی برقرار کرده و در زمان برقراری ارتباط در منزل دختر، پدر دختر به منزل وارد شده و با مقتول درگیر و وی را با چاقو به قتل رسانده و به حاشیه مناطق شرقی اصفهان رها می‌کند.
وی ادامه داد: قاتل که فردی 55 ساله می‌باشد، دستگیر و نیز دختری وی هم که ارتباط نامشروع داشته دستگیر و پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: افرادی که خطوط خط قرمز را رعایت و ارتباط نامتعارف برقرار می‌کنند، در طول ارتباط دچار مشکل می‌شوند.
وی نزاع، درگیری، قتل، اعتیاد به مواد مخدر، نابسامانی خانواده و دیگر مسائل سوء را از مهم‌ترین موارد برقراری ارتباط نامشروع برشمرد.
حسین‌‌زاده مهم‌ترین نکته این پرونده را شناسایی جسد این پرونده در حالی که به شدت دچار ضایعات شده بود دانست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول