اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

مدرسه راهنمایی هوشمند علمی آینده‌سازان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه راهنمایی هوشمند علمی آینده‌سازان در همدان افتتاح شد.

مدرسه راهنمایی هوشمند علمی آینده‌سازان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان پیش از ظهر امروز، مدرسه علمی هوشمند آینده‌سازان در همدان افتتاح شد.
مشاور عالی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی نخستین تشکل دانش‌آموزی انقلابی است، اظهار داشت: این اتحادیه در سال 58 با حمایت و عنایت امام راحل(ره) شکل گرفت و تنها تشکل دانش‌آموزی است که از نعمت حضور مستقیم ولی فقیه برخوردار است.
سیدحسن سیدابراهیم، تربیت نیروهای جوان مؤمن را از جمله اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی معرفی کرد و گفت: این مهم در راستای تربیت آینده‌سازان متخصص برای مدیریت آینده این کشور اسلامی است.
وی بیان کرد: در طول فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در عرصه‌های علمی و درسی، برنامه‌های متنوع و مشخصی برگزار شده است که مستقیماً با ارتقای علمی و دینی دانش‌آموزان در ارتباط است.
مشاور عالی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های علمی و آموزشی در مدارس اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود چرا که این بحث مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در باب نهضت تولید علم، ابراز داشت: ما نیز با ورود در باب نهضت تولید علم برنامه‌های مشخصی را برای دانش‌‌آموزان داریم تا امر خلاقیت و ابتکار این قشر را نیز ارتقا دهیم.
سیدابراهیم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره طلوع استقلال در سال گذشته، گفت: این جشنواره بخش‌های مختلفی در راستای تولید علم و ایجاد خلاقیت را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به الگوگیری از منویات مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: وظیفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی بهره‌گیری از رهنمودهای ولی فقیه در راستای پیشرفت نظام است.
مجتبی قمری با اشاره به افتتاح مدرسه علمی هوشمند آینده‌سازان همدان، تصریح کرد: این مدرسه با انجام فعالیت‌های گسترده علمی در سال گذشته به عنوان الگویی در آموزش و پرورش استان معرفی شد تا بر اساس آن در سطح دیگر مدارس نیز بسط داده شود.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید موفق شده‌ایم همه کلاس‌های مدرسه علمی آینده‌سازان همدان را به سیستم هوشمند متصل کنیم تا بر اساس آن معلمان بتوانند مباحث روز را ارائه دهند.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان با اشاره به آیه قرآن مبنی بر لزوم مقدم شمردن پرورش و تربیت به امر علم آموزی، گفت: اگر چه علم به فرد سرعت می‌دهد اما این ایمان است که جهت را مشخص می‌کند و ما نیز در اتحادیه بر این مهم تأکید داریم چرا که علم باید وسیله‌ای برای رسیدن به کمال و سعادت بشری باشد.
وی بر لزوم ارتباط متقابل بین خانواده، مدرسه و انجمن‌ اسلامی تأکید کرد و افزود: در سال جاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی 63 شاخصه یک جوان شیعی را مشخص کرده که در دوره سه ساله تحصیلی راهنمایی سعی در ارائه این شاخصه‌ها با کمک سه ضلع خانواده، مدرسه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی داریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول