اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حسینی صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی اداره ارشاد میاندرود مازندران

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و کلنگ‌زنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود انجام شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی اداره ارشاد میاندرود مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید محمد حسینی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به استان مازندران پس از بازدید حدود یک ساعته در پارک موزه دفاع مقدس مازندران، کلنگ ساخت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میاندرود را بر زمین زد.
همچنین ساختمان استیجاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میاندرود توسط وزیر به طور موقت افتتاح شد.
ساختمان ارشاد شهرستان میاندرود در طبقه چهارم این مجتمع قرار دارد که چند ارگان دیگر نیز در این مجتمع با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همسایه هستند.
وزیر ارشاد پس از افتتاح و بازدید از این مجتمع استیجاری ارشاد، زمینی را که به مساحت 3 هزار متر تهیه شد برای احداث ساختمان اراده ارشاد شهرستان میاندرود نیز کلنگ‌زنی انجام شد.
در این مراسم که مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، فرماندار میاندرود اظهار داشت: برای ایجاد ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود نیاز به تامین اعتبار حدود 2میلیارد و200 میلیون تومانی هستیم.
علی رجبی با اعلام اینکه برای شروع حدود 50 میلیون تومان از اعتبار شهرستان میاندرود به این امر اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی این مجتمع باید در حدود دو سال ساخته شود.
وی در این مراسم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت آن در سال 90 تقاضا کرد.
رجبی در مورد ابهامات موجود در مورد کلنگ‌زنی چند باره این زمین برای پروژه‌های مختلف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این زمین قبلا برای ساخت حوزه علمیه کلنگ‌زنی شد که حوزه علمیه اعلام کرد که توان ساخت آن را ندارد و در حال حاضر سند شش دانگ این زمین به نام اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به ثبت رسید.
وی در مورد مکان استیجاری  اداره ارشاد شهرستان میاندرود یادآور شد: اجاره این امکان توسط شورای شهر میاندرود و شهرداری پرداخت می‌شود که علاوه بر اداره ارشاد، پنج ارگان دولتی شهرستان تازه تاسیس میاندرود در آن مستقر هستند.
به گزارش فارس، وزیر ارشاد را در این مراسم معاون سیاسی امنیتی، مدیرکل ارشاد، فرماندار میاندرود و جمعی از مقامات محلی همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول