اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد هشدار داد:

اقدامات ضدفرهنگی دشمنان با استفاده از عناصر وهابیت

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدامات ضدفرهنگی دشمن در برخی از مرزهای کشور و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با استفاده از عناصر وهابیت تصریح کرد: جوانان ما با پیروی از خون شهدا در برابر آماج حملات دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کنند.

اقدامات ضدفرهنگی دشمنان با استفاده از عناصر وهابیت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید محمد حسینی در مراسم یادواره 222 شهید شهرستان میاندرود اظهار داشت: در جلسه شهدا جای سخن گفتن برای کسی نیست و خود محفل شهدا پیام زیادی دارد.
وی با اعلام اینکه تصاویر نورانی شهدا حرف‌های زیادی دارد، تصریح کرد: بعد از گذشته 32 سال از شهریور 59 تاکنون حضور پرشور مردم در محافل و یادواره‌های شهدا نشان از علاقه‌مندی شهدا به ولایت دارد و به تبع شهدا، مردم ایران نیز به این شعار پایبند هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه شهدای ما وارث خون ائمه اطهار هستند، خاطرنشان کرد: شهدای ما پیوند ناگسستنی با ائمه دارند و شهدا ائمه اطهار را الگو خود در زندگی قرار دادند.
وی با اشاره به اتفاقات شب‌های عملیات و راز و نیازهایی که شهیدان با خدا داشتند، تاکید کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است زیرا که تنها نبردی بود که کشور ما در رویارویی با تمام ایادی کفر حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداد.
حسینی اذعان داشت: همه کوچه پس کوچه‌های کشور بوی شهادت می‌دهد و مردم میاندرود با تقدیم 222 شهید افتخار می‌کنند که در راه اعتقادشان به اسلام ولایت فرزندانشان در راه خدا به شهادت رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در بیشتر نقاط دنیا تاکید کرد: به برکت خون شهدا هر کشور که ما را تهدید می‌کند رو به افول است و بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه ایجاد شد نشان می‌دهد که راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد.
حسینی تاکید کرد: پیام شهدا ایستادگی و پایمردی در برابر دشمنان است و ملت ایران به عظمت و حرمت خون شهیدان در برابر بسیاری از تحریم‌ها ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: تمام عزت ایران اسلامی را در حال حاضر مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری یادواره‌های شهدا یعنی اینکه ما همچنان در مسیر راه شهادت قرار داریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدامات ضد فرهنگی دشمن برای جوانان کشور یادآور شد: نسل امروز ما با توجه به اقدامات بسیار گسترده فرهنگی دشمن خدشه‌ای در اراده آنها وارد نشد و همچنان پا برجای پا و پیرو راه شهدا گرانقدر اسلامی هستند.
حسینی تاکید کرد: همانطور که در جبهه‌های جنگ شهدای ما در برابر آماج گلوله‌‌های دشمن قد خم نکرد جوانان امروز ما نیز در برابر تبلیغات واهی و بی اثر دشمن شانه خالی نمی‌کنند.
وی با اشاره به اقدامات ضدفرهنگی دشمن در برخی از مرزهای کشور و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با استفاده از عناصر وهابیت تصریح کرد: جوانان ما با پیروی از خون شهدا در برابر آماج حملات دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: شهدا امروز ناظر اعمال ما هستند و اگر ما راست قامت بایستیم و محکم باشیم دشمن نمی‌تواند کوچکترین لطمه‌ای به ما بزند.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول