اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر قهرمان 66 کیلویی کشتی جهان:

مدال طلای پسرم را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم

خبرگزاری فارس: صادق تقوی، پدر قهرمان 66 کیلویی کشتی جهان گفت: مدال طلای مهدی تقوی را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم.

مدال طلای پسرم را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مهدی تقوی قهرمان طلایی 66 کیلوگرم مسابقات جهانی استانبول ترکیه شامگاه پنجشنبه در میان استقبال پرشور سوادکوهی‌های علاقمند به کشتی به سوادکوه بازگشت.
عزیز باقری فرماندار سوادکوه در جمع استقبال‌کنندگان از مهدی تقوی در سالن شهیدان رضایی پل سفید با اشاره به اینکه کسب طلای مهدی تقوی افتخار ارزشمند و به یاد ماندنی برای ماست، گفت: کشتی‌های به یادماندنی تقوی در این مسابقات موجب کسب موفقیت تیم ملی کشتی در این دوره از مسابقات شد.
فرماندار سوادکوه افزود: همه ورزشکاران باید با الگوبرداری از امام‌علی (ع) در میادین ورزشی آماده شوند و برای کسب موفقیت ملی تلاش کنند.
در ادامه این مراسم صادق تقوی پدر قهرمان کشتی‌گیر وزن 66 کیلویی در این مراسم با بیان این مطلب که در هفته دفاع مقدس کسب این افتخار را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم، افزود: امنیت و آرامش و عزت ایران اسلامی و فضایی را که موجب کسب افتخار برای فرزندم بوده است را مرهون شهیدان سرافراز هستیم.
مهدی تقوی قهرمان طلایی وزن 66 کیلوگرم در مسابقات جهانی ترکیه با اشاره به این مطلب که در این مسابقات با حریفان قدرتمندی روبرو شده بودم، گفت: کسب سهمیه المپیک در نتیجه تلاش و پشتکار چند ساله بوجود آمده است.
تقوی با تقدیر از استقبال مردم سوادکوه و مازندران، گفت: امیدوارم در المپیک بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
خردمند حیدری قهرمان دوی نیمه ماراتن جهان نیز در اقدامی جالب مسیر پنج کیلومتری استقبال را با پرچم جمهوری اسلامی طی کرد و هدف از این کار را تقدیر از کسب عنوان پرافتخار قهرمانی جهان ذکر کرد.
  انتهای‌ پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول