اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

گرامیداشت دفاع مقدس پیروی از ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: گرامیداشت دفاع مقدس در واقع پیروی از ارزش‌های اصیل انقلاب است.

گرامیداشت دفاع مقدس پیروی از ارزش‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله مرادی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای دهرود علیا اظهار داشت: شهدا برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند و باید برای پاسداشت یاد این عزیزان از ارزش‌ها و معنویات دفاع کنیم و نسبت به گسترش فضایل اخلاقی اهتمام ورزیم.
وی افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت و فداکاری رزمندگان و بسیجیان است و گرامیداشت دفاع مقدس در واقع پیروی از ارزش‌های اصیل انقلاب است.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بسیجیان حاضرند در راه ولایت جان خود را تقدیم کنند و بارها این امر را اثبات کرده‌اند و دشمن از این مسئله وحشت دارد و همواره بر علیه بسیج توطئه می‌کند.
فرماندار دشتستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امام شهدا و همچنین تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: هنوز انقلاب اسلامی وارد سومین سال حیات خود نشده بود که دسیسه‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌ها و تجاوز نظامی دشمن به میهن اسلامی آغاز شد و صدام کاندیدای مقابله با انقلاب اسلامی شد.
غلامحسین خسروی تصریح کرد: دستاوردهای عظیم ما در این نبرد مقدس بسیار مهم است که از نظر فرهنگی، فرهنگ خوداتکایی و استقلال ماست که در انقلاب مرهون همین نبرد مقدس است.
وی افزود: امروز مفاهیم قرآنی و الهی در این نبرد به شکل عینی مجسم شد و  به باور ما آمد.
خسروی خاطرنشان کرد: مفاهیمی همچون شهادت، عزت‌طلبی و ایثار و از خودگذشتگی در دفاع مقدس به شکل عینی مجسم شد.
وی شهداء را به نوعی میراث‌دار ائمه اطهار(ع) و امام شهیدان ذکر کرد و گفت: فضائل ماندگار شهداء در طول نبرد مقدس در بین جوانان به یادگار و ودیعه مانده است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: شهداء موتور محرکه نه تنها نسل حاضر جوانان ایران اسلامی هستند بلکه در تمامی منطقه الگویی برای حرکت‌های آزادی بخش اسلامی هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول