اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته؛

تصادفات کاشان 30 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیر و کارشناس هماهنگی امور اورژانس شهرستان کاشان از مجروح شدن 30 نفر در تصادفات درون‌ شهری و برون ‌شهری این شهرستان طی 48ساعت گذشته خبر داد.

تصادفات کاشان 30 مجروح بر جای گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ‌علیرضا راحتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد ‌بر اثر 38 حادثه تصادف درون‌ شهری و 11 حادثه تصادف برون ‌شهری این شهرستان مجروح شدند.
‌به گفته وی در این مدت امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 110 مأموریت انجام دادند و 61 مورد اعزام مجروح به بیمارستان صورت پذیرفت.            
مدیر و کارشناس هماهنگی امور اورژانس کاشان با اشاره به پایان موج سفرهای تابستانی یادآور شد: طی 48 ساعت گذشته با استقرار 11 دستگاه آمبولانس در جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان، امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال آماده‌باش بودند.
به گفته وی دو دستگاه آمبولانس در محور کاشان به مشهد اردهال و دو دستگاه آمبولانس نیز در مشهد اردهال کار خدمات‌‌رسانی پزشکی به زائران سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) را انجام دادند.
راحتی استقرار آمبولانس‌ها در آزادراه امیرکبیر و محورهای کاشان -نطنز و کاشان -بادرود را از دیگر اقدامات ویژه مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در موج آخر سفرهای تابستانی عنوان کرد.  
وی مهمترین دلیل افزایش تصادفات درون شهری را سرعت بالای وسایل نقلیه اعلام کرد و گفت: دو خیابان طولانی قطب راوندی و فین به دلیل عدم استقرار چشم الکترونیکی، دوربین‌های کنترل کننده، طولانی بودن مسیر و سرعت بالای وسایل نقلیه آمار تصادف درون شهری کاشان را افزایش داده‌است.
راحتی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، حفظ سرعت مطمئنه، احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از رانندگی در مواقع عدم آرامش ذهنی و خواب‌آلودگی را از مهمترین موارد پیشگیری در بروز تصادفات دانست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول