اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد قشم:

دانشگاه هتلداری قشم نمام استانداردهای آموزشی را داراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دانشگاه هتلداری و گردشگری قشم با همکاری دانشکده هتلداری و گردشگری مدیترانه شرقی (E.M.U) مطابق با الگوها و استانداردهای آموزشی متداول در دنیا فعالیت خواهد کرد.

دانشگاه هتلداری قشم نمام استانداردهای آموزشی را داراست
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید رضا موسوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه مدیترانه شرقی از دانشگاه‌های مورد تائید سازمان جهانی جهانگردی و دارای استانداردهای آموزشی EDEXEL و TEDQUAL است.
وی افزود: با توجه به توسعه گردشگری قشم با رویکرد اقتصادی برای جزیره، هدف از انتخاب این منطقه برای راه‌اندازی دانشگاه هتلداری و گردشگری، وجود طرح شهرک دانش در منطقه‌ای به وسعت 100 هکتار است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تبدیل قشم به عنوان قطب علمی، آموزشی و صنعت گردشگری در کشور،  ادامه داد: پرورش نیروهای متخصص که پاسخگوی اهداف بلند مدت صنعت هتلداری و گردشگری کشور باشند و همچنین ارتقا سطح علمی این نیروها از طریق دوره‌های کوتاه و بلند مدت از سایر اهداف راه‌اندازی این دانشگاه است.
موسوی یادآور شد: با فعالیت این دانشگاه، بستر مناسبی برای جذب دانشجویان خارجی ایجاد خواهد شد و با فعالیت نیروهای متخصص در این صنعت که مقیم خارج از کشور هستند ،کاستی‌های بخش آموزشی مدرن در سطح جهانی برای صنعت گردشگری برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: دانشجویان از طریق آزمون ورودی جذب شده و  دوره‌های دانشگاهی در سطح کاردانی شامل رشته‌های مدیریت هتلداری و گردشگری و مقطع کارشناسی در رشته‌های مدیریت هتلداری و گردشگری و مدیریت تفریحات و باشگاه ورزشی  خواهد بود که برنامه‌های سطح کارشناسی ارشد در چشم انداز آموزشی این دانشگاه  قرار گرفته است.
 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم زمانبندی هر دوره کاردانی را دو ساله و کارشناسی را چهار ساله عنوان کرد و افزود: هزینه‌های تحصیلی در این دانشگاه بر اساس تعرفه و نظارت بخش دانشگاه‌های بین‌المللی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خواهد بود.
موسوی خاطرنشان کرد:  در این دانشگاه علاوه بر فعالیت اساتید ایرانی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، در صدد جذب اساتید متخصص ایرانی مقیم خارج از کشور هستیم و اساتید خارجی نیز با رعایت موازین جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در این فضای آموزشی تدریس کنند.
وی همچنین در مورد همگام بودن استانداردهای این دانشگاه با دانشگاه‌های سراسر دنیا گفت: با توجه به سطح بالای علمی در این دانشگاه که براساس استانداردهای  آموزشی جهانی TEDQUAL است، امکان ادامه تحصیل فارغ التحصیلان آن در سراسر دنیا وجود خواهد داشت.   
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول