اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جهرم:

رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس اخلاص بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، ایمان، اخلاص و ایثار خود به پیروزی رسیدند و ما باید ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس اخلاص بود
محمدصادق شادمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شهدا پیرو دستورات اسلام و دین بوده و نظام دینی در پرتو تبعیت از ولایت می‌تواند بر جهان حکومت کند.
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای ادای تکلیف خود جنگیده‌اند، افزود: بیداری اسلامی در سطح منطقه از برکت اسلام و نفس‌های قدسیه امام خمینی (ره) به وقوع پیوسته است.
شادمند با بیان اینکه امروز خون شهدا به نتیجه رسیده است ابراز داشت: افتخار داریم که در سایه عنایات ولی فقیه توانسته‌ایم پرچم اسلام را بر فراز قله‌های کشورهای اسلامی به اهتراز در بیاوریم.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه در راستای احیای دین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، ایمان، اخلاص و ایثار خود به پیروزی رسیدند و ما باید ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت نظامی برای مقابله با ایران را ندارند گفت: آنچه که امروز انقلاب ما را مورد تهدید قرار می‌دهد جنگ نرم بوده که دشمنان ایران برای این کشور به وجود آورده‌اند.
این مسئول بازگویی خاطرات انقلاب و دفاع مقدس را از وظایف بازماندگان آن ایام دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس یک حماسه جاوید است که باید با تولید فیلم، تئاتر و کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس، نسل جوانان امروز را با ارزش‌های ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.
شادمند تصریح کرد: شهدا امروز ناظر اعمال ما هستند و اگر ما راست قامت بایستیم و محکم باشیم دشمن نمی تواند کوچکترین لطمه‌ای به ما بزند.
وی اظهار داشت: دفاع و رشادت‌های مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، شکوه، عظمت، ایمان و اسلام را در سراسر جهان نشان داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول