اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاریجان مازندران:

61 پروژه عمرانی در لاریجان اجرایی میشود

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان مازندران از اجرای 61 پروژه عمرانی در سال‌ جاری در این بخش خبر داد.

61 پروژه عمرانی در لاریجان اجرایی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا نصیری سه‌شنبه شب در افتتاح سه طرح عمرانی در این بخش با اشاره به اینکه پروژه‌های امسال بخش لاریجان از محل اعتبارات تملک دارایی تامین می‌شود، اظهار داشت: از محل این اعتبارات 61 پروژه برای بخش لاریجان تعریف شده است.
وی با بیان اینکه از محل این اعتبارات در سال‌ جاری 250میلیون تومان برای شهرداری‌های رینه و گزنگ اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار برای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرها انجام می‌شود.
بخشدار لاریجان مازندران با اعلام اینکه در سال ‌جاری نهضت آسفالت کردن راه‌های روستایی در این بخش به اتمام می‌رسد، گفت: امسال شش پروژه اجرای طرح هادی در این بخش در حال انجام است.
بخشدار لاریجان با بیان اینکه در سال ‌جاری کلنگ گاز رسانی به این بخش زده می‌شود، افزود: گاز این بخش از شهرستان دماوند تامین می‌شود.
وی با اعلام ساخت مسکن روستایی در این بخش یادآور شد: از سوی بنیاد مسکن و با تسهیلات اعطایی یک‌هزار و 590 واحد مسکونی در این بخش احداث شده است.
نصیری با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته دفاع‌ مقدس در این بخش گفت: پل روستای شاهاندتش با اعتباری بیش از 170میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته وی، عملیات اجرایی این پل از سال 88 آغاز شده بود.
وی با بیان اینکه ساختمان دهیاری روستای نیاک نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: برای ساخت این ساختمان 230میلیون تومان هزینه شده است.
 انتهای ‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول