اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مقاومت بسیج جنگل:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان جنگل هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: اجرای برنامه‌های دفاع مقدس تاکیدی بر حضور مردم است.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، سروان حمید زنگنه ظهر امروز در همایش بزگ بسیجیان جنگل در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: باید در این یک هفته رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، اسرا و آزادگان در عرصه جنگ تحمیلی بازبینی شود چرا که اگر این صحنه‌ها را از یاد ببریم قطعا صدمات جبران ناپذیری گریبانگیرمان می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان جنگل گفت: امروز باید در  حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی به مقابله با دشمنان بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: نسل جوان باید بدانند که گذشت زمان هیچ‌گاه ارزش‌های دفاع مقدس را در اذهان جامعه کمرنگ نخواهد کرد و این رویکرد بهترین ابزار برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.
سروان زنگنه با بیان اینکه حفظ و تقویت وحدت باعث تضمین ادامه حیان انقلاب می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان جنگل افزود: پیروزی رزمندگان‌اسلام در دوران دفاع مقدس موجب خودباوری و تقویت روحیه اعتماد به نفس در مردم شد که پس از این دوران موجب برکات فراوانی در زمینه‌ای مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول