اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و هنرمندان برجسته کشور صورت گرفت؛

پایان جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس در عسلویه

خبرگزاری فارس: جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس در عسلویه پایان یافت.

پایان جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس در عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس اظهار داشت: به دلیل نوع نگاه خاص فرهنگی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و تاکیدهای وی، رویکرد فرهنگ‌محوری را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.
مجتبی دزفولی‌نسب افزود: در این زمینه در سال جهاد اقتصادی برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: جشنواره نگین خلیج فارس به مناسبت سالروز تاسیس با هشت گروه از استان بوشهر در سال گذشته اجرا شد و در پی آن با توجه به زمینه فعالیت و مسئولیت اجتماعی سازمان، در سال‌جاری این جشنواره با حضور 90 هنرمند در قالب شش گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار شد.
دزفولی‌نسب تصریح کرد: اجرای این تعداد نمایش به دلیل پوشش و گستره فرهنگی این سازمان در سه شهرستان همجوار پارس جنوبی (شهرستان‌های دیر، کنگان و جم) برگزار شد؛ هماهنگی، تعامل و همکاری مرکز هنرهای نمایشی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در برگزاری این جشنواره قابل تقدیر است.
وی ابراز داشت: هنر تئاتر در بازگویی ارزش‌های انسانی و اسلامی این مرز و بوم اثر مثبت و ارزنده‌ای داشته است؛ با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌توان سهم اندکی در پاسداشت از جانفشانی‌های دلیرمردان سال‌های دفاع مقدس داشت.
رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس تاکید کرد: از تمامی کسانی که برای حفظ ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند باید درس اخلاق، جوانمردی و آزادگی آموخت؛ فعالیت‌های فرهنگی در انتقال این آموزه‌ها به نسل جوان نقش سازنده‌ای دارد.
وی با اشاره به اهمیت استمرار در پرداختن به هنر دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم روند برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در سال‌های آینده نیز با شکوه و کیفیت بهتری ادامه یابد.
بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس با حضور علی نصیریان پیشکسوت تئاتر کشور و تعدادی از مسئولان استان و پارس جنوبی برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول