اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دفاع مقدس همه مبانی تمدنی و تاریخ‌ساز را داراست

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دفاع مقدس در درون خود همه مبانی تمدنی و تاریخ‌ساز را داراست.

دفاع مقدس همه مبانی تمدنی و تاریخ‌ساز را داراست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی شامگاه پنج‌شنبه در جمع بسیجیان و رزمندگان منطقه وحدتیه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره برای سربلندی کشور تلاش کرده‌اند و بیشتر موفقیت‌های کشور مرهون زحمات بسیج و بسیجیان است.
وی افزود: دوران تاریخ‌ساز جنگ مملو از رشادت‌ها و ایثارگری‌های امت اسلام در مقابل تجاوزخواهی و گردنگشی مستکبران عالم در راس آن شیطان بزرگ است.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: جنگ تحمیلی رویدادی مهم در تاریخ کشور بود و دفاع مقدس در درون خود همه مبانی تمدنی و تاریخ‌ساز را داراست؛ ‌نبرد مقدس، انقلاب اسلامی را بعنوان پدیده‌ای مهم نه تنها در قرن بیستم بلکه به عنوان پدیده عصر حاضر بشریت تثبیت کرد.
وی گفت: نبرد مقدس، ارزش‌های اسلامی را نه تنها در دل امت ایران اسلامی بلکه در تمامی نهاد بشریت نهادینه کرد.
فرماندار دشتستان اضافه کرد: نبرد مقدس، ارزش‌های متعالی انسانی و ارزش‌های عدالت‌خواهانه و ایثارگری و از خود گذشتگی و شهادت را در نهاد انقلاب جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی و سپس در نقاط بشری نهادینه کرد.
خسروی یادآور شد: در جنگ هشت ساله، سازمان ملل هیچ وقت از صدور قطعنامه در پی مشخص کردن متجاوز نبود بلکه فقط برای تحت فشار قرار دادن و تحریم علیه ایران تلاش می‌کرد.
وی اذعان داشت: دشمنان نظام اسلامی در شرایط کنونی برای زیر سئوال بردن ارزش‌های دفاع مقدس از همه ظرفیت خود استفاده می‌کنند و تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در واقع موجبات ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند.
در ادامه این مراسم تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات آن دوارن پرداختند و در پایان مراسم از رزمندگان و بسیجیان فعال منطقه تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول