اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت؛

آغاز به کار شبکه بهداشت و درمان زرقان

خبرگزاری فارس: شبکه بهداشت و درمان زرقان به عنوان بیست و نهمین شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار شبکه بهداشت و درمان زرقان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور رئیس این دانشگاه در امور شبکه‌ها اظهار داشت: زرقان پیش از این زیر نظر شبکه بهداشت شیراز فعالیت می‌کرد که به دنبال تصمیم هیئت رئیسه این دانشگاه مبنی بر کاهش حجم فعالیت‌های مرکز بهداشت شیراز، در حال حاضر به عنوان شبکه بهداشت و درمان به طور مستقل فعالیت می‌کند.
عبدالرسول همتی افزود: با این اقدام زرقان در زمینه فعالیت‌های بهداشتی و درمانی به طور مستقیم زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت می‌کند.
وی گفت: کوار، خرامه، سروستان و آباده طشک نیز پیش از این به عنوان شبکه بهداشت و درمان فعالیت خود را آغاز کرده بودند.
بر اساس این گزارش همچنین هشت واحد صنفی در شهرستان شیراز به علت تخلف از مقررات بهداشتی در یک ماه گذشته تعطیل شد.
در این گزارش آمده است: مکان‌هایی که به علت تخلف از مقررات بهداشتی تا اطلاع ثانوی به صورت موقت توسط واحد بهداشت محیط این مرکز تعطیل شده است، شامل نانوایی ریزشی واقع در روستای قلات، قهوه‌خانه واقع در خیابان ستارخان، خواربار و لبنیاتی واقع در همت شمالی، خواربار و لبنیاتی واقع در بلوار صنایع، خواربار و لبنیاتی واقع در میدان قصرالدشت، خواربار و لبنیاتی واقع در 16 متری دینکان، نانوایی واقع در خیابان قاآنی شمالی و جگرکی واقع در خیابان لطفعلی خان زند است.
انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول