اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار چرام از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی؛

امامی: خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی چرام ضعیف است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با انتقاد شدید از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اهمال در خدمات‌رسانی بهداشت و درمان این شهرستان گفت: خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی چرام ضعیف است.

امامی: خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی چرام ضعیف است
شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که خدمات این دولت در حوزه بهداشت و درمان و سلامت نسبت به دولت‌های گذشته چند برابر است، اظهار داشت: به هیچ وجه خدمات این دولت را در بخش سلامت از جمله تهیه زیرساخت‌ها نمی‌توان با دولت‌های قبل مقایسه کرد.
وی عدالت‌محوری در مقوله بهداشت و درمان را بارزترین خصیصه دولت کنونی در این حوزه دانست و افزود: تا پیش از این بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و مراکز بستر درمانی بیشتر در مناطق برخوردار احداث می‌شد که امروزه به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار تفکر عدالت‌محوری، این موضوع شامل حال همه نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد و همه مناطق آن شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با استناد به این خدمات و مشی عادلانه دولت در راستای تامین بستر مناسب برای بهداشت و درمان و حوزه سلامت مردم از جمله در شهرستان چرام با انتقاد شدید از اهمال دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای پی‌گیری مشکلات حوزه یاد شده در این شهرستان بیان داشت: با وجود این‌که شهر چرام چهارمین شهر پرجمعیت این استان بوده وضعیت خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی در آن بسیار ضعیف است و متولیان امر توان پاسخگویی به نیاز مردم این شهرستان را ندارند.
امامی با انتقاد از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی این استان که نسبت به امر بهداشت شهرستان چرام بی‌توجهی می‌کنند، عنوان کرد: اکنون بیشترین تماس‌های تلفنی را در این شهرستان در خصوص ناکارآمدی مرکز بهداشت و درمان چرام داریم.
فرماندار چرام که از وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان به شدت گلایه‌مند بود، به خبرنگار فارس گفت: از مسئولان بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان می‌خواهم که به جد دغدغه مردم چرام در این بخش را پی‌گیری کنند و در این رابطه به فکر سلامت مردم باشند.
امامی متذکر شد: به رغم این‌که مرکز بستر درمانی شهرستان چرام پیشرفت فیزیکی خوبی داشته، ولی روند تجهیز آن به کندی پیش می‌رود که لازم است مسئولان امر به‌خصوص در دانشگاه علوم پزشکی برای پی‌گیری آن عزم جدی داشته باشند.
فرماندار چرام میزان نارضایتی مردمی از بهداشت و درمان این شهرستان را بالا دانست و و با اشاره به محور بودن موضوع سلامت، جدیت بیشتر مسئولان را خواستار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول