اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت؛

افتتاح درمانگاه مرجع و آزمایشگاه سم‌شناسی کرمان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دامپزشکی درمانگاه مرجع و آزمایشگاه سم‌شناسی دامپزشکی استان کرمان با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور افتتاح شد.

افتتاح درمانگاه مرجع و آزمایشگاه سم‌شناسی کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دو طرح درمانگاه مرجع و آزمایشگاه سم‌شناسی دامپزشکی استان کرمان با مساحت 240 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال روز گذشته به بهره‌برداری رسید.
غلامرضا زیدآبادی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در این آیین با تبریک هفته دامپزشکی وظایف درمانگاه مرجع را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه این درمانگاه برای تشخیص سریع بیماری‌های ویژه و بررسی موارد ارجاعی عمل می‌کند، افزود: درمانگاه مرجع هیچ‌گونه تداخلی با عملکرد بخش خصوصی ندارد.
محسن مشکوة معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز با تشکر از مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: دامپزشکی کرمان به عنوان یکی از ادارات کل دامپزشکی موفق در سطح کشور است.
وی به تشریح وظایف خطیر دامپزشکی و نقش مهم دامپزشکی در امنیت غذایی و سلامت جامعه پرداخت و بیان کرد: امنیت غذایی و سلامت آن یکی از چالش‌های ملی و منطقه‌ای است.
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقای بهداشت دام و امنیت غذایی مسئولیت وسیعی دارد.
مشکوة گفت: تأسیس درمانگاه مرجع در استان کرمان در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها نقش مهمی دارد.
محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان با تأکید بر سلامت غذا و نقش دامپزشکی تصریح کرد: ضرورت پیشگیری از تاثیر نامطلوب بر کیفیت و سلامت غذا در شیوه‌های افزایش تولید غذا بسیار مهم است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول