اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان خبر داد:

معرفی 3800 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در اجرای 3 طرح نظارتی از آغاز تابستان سال جاری 3 هزار و 806 متخلف در سطح استان کرمان جریمه شدند.

معرفی 3800 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی
محمدرضا قوام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از تشکیل 3 هزار و 806 پرونده متخلف به جرم گران‌فروشی و عدم درج قیمت در سه ماهه گذشته خبر داد و اظهار کرد: سه طرح نظارتی با عنوان‌های طرح نظارتی تابستانی، ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس از اول تیر ماه سال جاری در استان کرمان اجرا شده است.
وی افزود: در این مدت 45 هزار و 421 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی در استان صورت گرفته است.
قوام با بیان اینکه شکایات مردمی از طریق ستادهای خبری 2 هزار و 138 مورد بوده است، بیان کرد: یک‌هزار و 736 گزارش تلفنی، 258 گزارش حضوری و 144 گزارش کتبی در این مدت به ستادهای خبری در سطح استان رسیده است.
وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده از این گزارش‌ها 351 متخلف مشخص و تعداد 939 پرونده در حال بررسی است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ارزش ریالی جریمه متخلفان بیش از 4 میلیارد ریال در این سه ماهه است، خاطرنشان کرد: اکثر این تخلفات به دلیل گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.
قوام با تأکید بر اینکه شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه در شهرستان‌های استان آماده دریافت گزارش‌های مردمی است از شهروندان خواست، هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... را از طریق این شماره تلفن اطلاع دهند.
انتهای پیام،/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول