اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید خبرنگاران قمی از مرکز درمان ناباروری مطرح شد:

درمان ناباروری در قم بسیار ارزان‌تر از اروپا و آمریکا

خبرگزاری فارس: خبرنگاران خبرگزاری‌های قم ظهر امروز از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان بازدید به عمل آوردند.

درمان ناباروری در قم بسیار ارزان‌تر از اروپا و آمریکا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خبرنگاران خبرگزاری‌های استان قم ظهر امروز از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم که به دلیل فعالیت کشوری خود باعث جذب گردشگر شده است، بازدید به عمل آوردند.
مرکز ناباروری زیرمجموعه جهاد دانشگاهی استان قم از سه سال پیش همزمان با افتتاح، درمان بیماری‌های مربوط به ناباروری را آغاز کرده است و سالانه 16 هزار نفر از نقاط مختلف کشور و جهان را به منظور درمان جذب می‌کند.
این مرکز درمان ناباروری با استفاده از فعالیت‌های علمی متخصصین بومی استان، توانسته است از سراسر نقاط کشور، بیمارانی که دچار مشکل ناباروری هستند را درمان ‌کند.
مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان که با 40 نیروی تمام وقت و 15 نیروی متخصص نیمه‌وقت، مشغول فعالیت است، به طور مستقل کار می‌کند.
این مرکز درمان ناباروری با استفاده از روش‌های گوناگون درمان ناباروری، توانایی درمان 95 درصد از مراجعین خود را دارا است.
مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد قم با وجود مراجعه‌کنندگان بسیار خود از سراسر کشور، نیازمند توسعه در راستای رشد این مرکز است.
این مرکز با وجود درمان کامل بیماران خود رکوردی جدید را در هزینه تمام شده به ثبت رسانده است، با وجود اینکه هزینه درمان ناباروری در اروپا، 12 هزار یورو و هزینه درمان ناباروری در آمریکا 16 هزار دلار است،  هزینه تمام شده در این مرکز ناباروری در حدود 2.5 میلیون تومان است.
مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی واحد قم با آماری بسیار خوب در زمینه تولد نوزادان سالم، تولد هیچ نوزاد سقط شده و دارای ناهنجاری‌های ژنتیکی را در کارنامه کاری خود نداشته است.
با وجود عدم پذیرش افراد بالای 40 سال برای درمان ناباروری در تمام موسسات کشور، این مرکز توانایی درمان تمام سنین را دارد و نسبت به پذیرش افراد بالای 40 سال نیز اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول