اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردستان خبر داد:

ابطال کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال در اردستان

خبرگزاری فارس: شهردار اردستان گفت: هم‌اکنون 20 تاکسی غیرفعال شناسایی شده و کارت سوخت و پروانه تاکسی آنها ابطال می‌شود.

ابطال کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال در اردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، امیر عطایی صبح امروز در جلسه ساماندهی تاکسی‌های داخل شهری اردستان خواستار مشخص شدن تاکسی‌های فعال و غیر فعال درون شهری اردستان شد و اظهار داشت: در گذشته تاکسی در اختیار افرادی گذشته شده که شغل دیگری داشته‌اند و در حال حاضر هیچ خدمت‌رسانی به مردم انجام نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر از 62 تاکسی داخل شهری اردستان تنها 20 تاکسی فعال است، افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و تغییر ساعات تعطیلی مدارس سرویس‌دهی به دانش‌آموزان نیازمند یک برنامه‌ریزی مناسب است.
فرمانده پلیس راهور اردستان بر رعایت کامل مقررات توسط تاکسی‌داران تاکید کرد و گفت: تاکسی‌های داخل شهر موظف به ارائه خدمات به تمام نقاط سطح شهر اردستان بوده و نباید فقط برخی از مسیرها را پوشش دهند.
به گزارش فارس، در ادامه این جلسه شهردار اردستان با بیان اینکه در صورت سرویس‌دهی تاکسی‌های داخل شهری به تمام نقاط شهر اردستان خدمات معاینه فنی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده می‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد افزایش قیمت کرایه تاکسی‌های داخل شهر به شورای اسلامی شهر اردستان ابلاغ شده در مورد افزایش 15 تا 20درصدی کرایه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
احمد علی بخشایش به باطل شدن کارت سوخت 50 ماشین آژانس درون شهری اردستان اشاره کرد و گفت: تاکنون در حدود 20 تاکسی غیر فعال شناسایی شده و کارت سوخت و پروانه تاکسی آنها ابطال می‌شود.
وی افزود: در این راستا تاکنون پرونده 9 تاکسی درون شهری تکمیل و به منظور ابطال کارت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان ارسال شده است.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول