اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت پذیرفت؛

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام حسین ملایر

خبرگزاری فارس: امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بازدید کرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام حسین ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با چهارمین دور سفر رئیس جمهور به استان همدان امروز وزیر بهداشت و درمان در شهرستان ملایر حضور یافت.
 وی ابتدا با حضور در گلزار شهدای عاشورا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
مرضیه وحیددستجردی با حضور در اتاق بیماران ضمن اعطای شاخه‌های گل به بیماران بخش‌های مختلف این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.
بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با مساحت 78 هزار و 700 متر مساحت در سال 74 تأسیس شده است، این بیمارستان با 165 تخت مصوب در حال حاضر 125 تخت فعال دارد و دارای بخش‌های مختلفی نظیر سی سی یو، آی سی یو، جراحی و ارتوپدی مردان، جراحی ارتوپدی و ENT ، قلب و نورولوژی، داخلی زنان، مردان، اورژانس، دیالیز، اتاق عمل، پزشک متخصص، عمومی و نیروی درمانی، اداری و خدماتی است.
در این بازدید بیماران مشکلات خود را به وزیر منتقل کردند و وزیر نیز در بازدید از این بیمارستان عملکرد را خوب عنوان کرد و گفت: در برخی بخش‌های بیمارستان امام حسین(ع) ملایر مشکل وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی و اعتبارات سعی می‌کنیم این مشکلات را حل کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول