اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/28

کرمانشاهیان پیروان صدیق رهبری هستند

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار شهرستان قصر‌شیرین گفت: مردم کرمانشاه دارای ویژگی‌های خاصی هستند از جمله اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس با پایمردی‌، شجاعت‌، شهامت و ایثارگری‌هایی که از خود نشان دادند؛ ثابت کردند که پیروان صدیق رهبری‌ هستند.‌

کرمانشاهیان پیروان صدیق رهبری هستند
حسین پروین در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه در آستانه سفر رهبری به استان افزود: ملت شهید‌پرور و ولایت‌مدار کرمانشاه سالیان سال است که منتظر سفر رهبر امت به استان هستند و اکنون به لطف خدا و با توجه ویژه مقام معظم رهبری این انتظار لحظات پایانی را طی می‌کند.

*کرمانشاهیان پیروان صدیق رهبری هستند
وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه دارای ویژگی‌های خاصی هستند از جمله اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس با پایمردی‌، شجاعت‌، شهامت و ایثارگری‌هایی که از خود نشان دادند؛ ثابت کردند که پیروان صدیق رهبری‌ هستند‌.

*سفر رهبری دستاوردهای زیادی خواهد داشت
فرماندار قصر شیرین تصریح کرد: سفر‌هایی که مقام معظم رهبری به استان‌های مختلف داشته‌اند ‌سرشار از خیر و برکت برای استان‌ها و مردمان آنها بوده به طوری که ضمن فراگیر کردن برکت‌های مادی و معنوی سبب تثبیت انس‌، الفت‌، وحدت و یگانگی‌ در بین مردم شده است لذا مسلما سفر ایشان برای استان ما نیز چنین دستاوردهای مفیدی را به دنبال دارد.

*سفر رهبری سبب توسعه کرمانشاه می‌شود
وی در پایان گفت: سفر رهبری سبب توسعه استان کرمانشاه در همه ابعاد خواهد شد و تصمیماتی که دولت ‌برای پروژه‌های عمرانی استان گرفته است با پشتیبانی مقام معظم رهبری به ثمر می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول