اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نمین:

سوخت زمستانی ذخیره‌سازی شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نمین گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان ضرورت دارد توزیع‌کنندگان روستایی و برخی دیگر از مصرف‌کنندگان نیاز زمستانی خود را به سوخت تأمین کرده و ذخیره کنند.

سوخت زمستانی ذخیره‌سازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی سیفی در جلسه ستاد سوخت و حمل و نقل نمین اظهار داشت: با هدفمند شدن یارانه‌ها و واقع شدن قیمت سوخت همچنان دولت یارانه مورد نیاز برای تأمین سوخت روستاییان به ویژه نفت سفید را اعمال می‌کند که هدف از این اقدام حمایت از مناطق محروم و روستانشینان است.
وی با یادآوری این‌که برخی از ادارات، کارخانجات، صنایع، مدارس و نانوایی‌ها و همچنین ساکنان روستاها در ذخیره‌سازی سوخت زمستانی باید اقدام لازم و فوری را انجام دهند، تصریح کرد: ما امروز به تمام واحدهای صنعتی و نانوایی‌ها ابلاغ کردیم تا به عنوان سوخت دوم ذخیره‌سازی‌های خود را انجام دهند.
سیفی بروز برخی از مشکلات ناشی از کمبود سوخت را در فصل زمستان یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما در زمستان در تأمین سوخت مورد نیاز در برخی از روستاها در مواقع اضطراری با مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم که انتظار داریم در شرایط کنونی با ذخیره‌سازی مناسب مشکلات احتمالی پیش آمده را پیشگیری کرده و به رفع آن اقدام کنند.
به گزارش فارس، معاون فرماندار نمین همچنین خواستار تهیه و تحویل مواد سوختی مورد نیاز کشاورزان منطقه در ایجاد سهولت در کشت پاییزه از سوی مسئولان و متولیان شد.
وی همچنین ضرورت حل مشکلات تأمین سوخت اهالی بخش ویلکیج را یادآور شد و اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نسبت به ایجاد جایگاه مستقل عرضه سوخت در مرکز شهر آبی‌بیگلو اقدام می‌کند تا مشکلات ناشی از نبود جایگاه به سرعت برطرف شود.
سیفی در ادامه سخنان خود از کاهش مصرف مواد سوختی در 9 ماه گذشته و از زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد و گفت: کاهش 20 تا 30 درصدی مصرف سوخت در این شهرستان نشان از توجه مردم به مقوله صرفه‌جویی و استفاده بهینه از سوخت و فرآورده‌های مرتبط با آن دارد.
معاون فرماندار نمین ادامه داد: با حمایت مسئولان استانی و کشوری گازرسانی به روستاهای سردسیر نمین به سرعت در حال انجام است به طوری که قرار است تا پایان امسال گازرسانی به بیش از هشت روستا نیز تکمیل شود.
وی در ادامه سخنان خود از ساماندهی خودروهای مسافربری به ویژه به مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: مردم از این اقدام رضایت کامل دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول