اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چاپ 2 مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در انگلستان

خبرگزاری فارس: دو مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در مجله خارجی کشور انگلستان به چاپ رسید.

چاپ 2 مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در انگلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، علی خسروزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با ارائه مقاله‌ای در یکی از مجلات کشور انگلستان نشان داد که بهبود برخی از پارامترها، الگوریتم جدید میزان مصرف انرژی را در گره‌های شبکه حسگر بی‌سیم کاهش می‌دهد.
خسروزاده به همراه همکارانش ابوالفضل اکبری، ندا بیک مهدوی و مریم باقری در مقاله‌ای با عنوان الگوریتم جدید مسیریابی در شبکه‌های خودکار متحرک در یافته‌هایش به این نتیجه دست یافته است.
این عضو هیئت علمی دانشگاه در این باره گفت: برای شبیه‌سازی از نرم افزار (MATLAB) استفاده شده که نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد نسبت به الگوریتم‌های دیگری که در سال‌های اخیر ارائه شده میزان مصرف انرژی گره‌ها را در مسیریابی و ارسال اطلاعات کاهش می‌دهد.
دو مقاله عضو هیئت علمی واحد آیت الله آملی در  مجله خارجی کشور انگلستان از ابوالفضل اکبری عضو هیئت علمی واحد آیت الله آملی با عناوین ارزیابی شبکه‌های حسگر بی‌سیم مسیریابی مطمئن در شبکه‌های خودکار مطمئن  در (IJLTC) به چاپ رسید.
اکبری گفت: این دو مقاله که با همکاری خانم ندا بیک مهدوی مورد پژوهش قرار گرفت به ارائه الگوریتم جدید خوشه‌بندی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم می‌پردازد که با بهبود برخی از پارامترها، الگوریتم جدیدی ارائه می‌کند که میزان مصرف انرژی را در گره‌های شبکه حسگر بی سیم کاهش می‌دهد.
وی اذعان داشت: برای شبیه‌سازی از نرم افزار (MATLAB) استفاده شده که نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد نسبت به الگوریتم‌های دیگری که در سال‌های اخیر ارائه شده میزان مصرف انرژی گره‌ها را  در مسیریابی و ارسال اطلاعات کاهش می‌دهد.
انتهای ‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول