اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا صورت گرفت؛

تجلیل از مشوقان و منتقدان 197 در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم تجلیل از مشوقان و منتقدان دفتر نظارت همگانی پلیس 197در خراسان جنوبی برگزار شد.

تجلیل از مشوقان و منتقدان 197 در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی شنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی از جمله نخستین سازمان‌های کشور است که با تأسیس دفتر نظارت همگانی بستر دریافت قاعده‌مند نظرها و دیدگاه‌های همه افراد جامعه را فراهم ساخته است.
محمد یوسف احمد‌دوست تصریح کرد: تأسیس دفتر نظارت همگانی 197 از یک سو زمینه افزایش اعتماد عمومی به نیروی انتظامی را فراهم و از سوی دیگر موجب افزایش کارایی و عملکرد بخش‌های مختلف ناجا و بهبود کارکرد و رفتار کارکنان نیرو شده است.
 
* مردم به عنوان محور اساسی در امنیت اجتماعی محسوب می‌شوند
وی با بیان اینکه مردم به عنوان محور اساسی در امنیت اجتماعی محسوب می‌شوند، ادامه داد: بنابراین مشارکت هرچه بیشتر افراد جامعه می‌تواند نیروی انتظامی را در رسیدن به این هدف یاری رساند به همین منظور آگاهی از نظرهای مردم در تحقق چنین هدفی از اهمیت زیادی برخوردار است.
رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه ما را در مسیر رشد و بالندگی نیروی انتظامی یاری بخشیده همانا مشارکت متعهدانه شهروندانی است که صمیمانه نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را در قالب انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت از عملکرد پلیس به دفتر نظارت همگانی 197 هدیه کرده‌اند.
احمد دوست افزود: لذا در اجرای تدابیر ابلاغی از سوی ناجا مبنی بر تقدیر و تشکر از مشوقان و منتقدان 197 از تعداد هفت نفر که با دفتر نظارت همگانی 197 بیشترین تعامل و همکاری متعهدانه را در طول یک سال گذشته داشته‌اند با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر و تشکر می‌شود.
وی اظهار داشت: امید است تمامی مردم و همشهریان عزیز بتوانند در این راستا با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود پلیس را یاری کنند.
مهدی رحیمی، محمد رضا حقیقی، محمد جوان، محمد امین احمدی تبار، مجید یزدان‌پناه، سید حمید میرزازاده و حسن شریفی از شهرستان قاین هفت نفر برتر از مشوقان و منتقدان دفتر نظارت همگانی (197) در خراسان جنوبی بوده که در این مراسم از آنها تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول