اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوکان:

فنی کردن کشف جرائم هدف نیروی انتظامی بوکان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوکان گفت: فنی کردن کشف جرائم از اهداف بلندمدت نیروی انتظامی شهرستان بوکان است.

فنی کردن کشف جرائم هدف نیروی انتظامی بوکان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، فتاح بابانژاد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی جوانان ایران اسلامی در مقابل تهاجم و جنگ سخت دشمنان ایستادگی و جانفشانی کردند و امروز شاهد توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها هستیم.
وی افزود: فنی کردن کشف جرائم از اهداف بلندمدت در نیروی انتظامی در شهرستان بوکان است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی بوکان افزود: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم.
امام جمعه بوکان نیز در این مراسم گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت و گسترش آن در جامعه است.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاد افزود: امروز ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی و غیراسلامی شده و مردم این کشورها برای گسترش عدالت و اجرای آن در جامعه تلاش می‌کنند و در صدد براندازی حاکمان ظلم و جور خود هستند.
وی افزود: امنیت زمینه‌ساز تمام توسعه در همه بخش‌ها و عزت، اقتدار و سربلندی کشور است.
این مسئول اضافه کرد: مهم‌تر از امنیت احساس امنیت است و بدتر از ناامنی احساس ناامنی است که باید تلاش کنیم در کنار برقراری امنیت احساس امنیت نیز در جامعه توسعه و تقویت شود.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: با همه فراز و نشیب‌هایی که انقلاب طی کرده است با تدبیر امام و رهبری در مسیر خود قرار گرفت و کشتی انقلاب مسیر پرصلابت خود را در عزت‌مداری و اقتدار طی می‌کند.
وی گفت: همه باید تلاش کنند تا اعتماد مردم به مسئولان و نظام تقویت شود که یکی از راه‌های تحقق این موضوع تامین امنیت در سطح جامعه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول