اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه خبر داد:

برگزاری دوره‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در روستاهای امیدیه

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه گفت: دوره‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در روستاهای امیدیه برگزار شد.

برگزاری دوره‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در روستاهای امیدیه
مصطفی سعیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: در راستای استقبال گسترده روستاییان امیدیه دوره‌های مهارت فنی و حرفه‌ای در روستاهای امیدیه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی قالی بافی، خیاطی، معرق کاری و کیف‌دوزی در روستاهای هادی خانی، ده صفر، امیرالمومنین‌، چاه سالم‌، گرگری و جولکی برگزار شد.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه افزود: در همین راستا 7 هزار و 800 نفر ساعت آموزش مهارتی به عشایر و روستاییان ارائه شد.
وی با مطلوب خواندن عملکرد آموزشی این مرکز، ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 120 درصد تعهد سالانه مرکز در بخش آموزش رشته صنعت ساختمان محقق شد.
سعیدی‌زاده تصریح کرد: تعهد مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه در سال جاری 5 هزار نفر ساعت بوده که با تلاش‌های صورت گرفته در نیمسال نخست موفق به ارائه 6 هزار نفر ساعت آموزش صنعت ساختمان در این مرکز شدیم.
وی در ادامه گفت: دوره‌ آموزشی صنعت ساختمان در رشته‌های مختلف از جمله بنای سفت‌کار، کارگر عمومی و ... در نیمه نخست امسال برای 170 نفر از کارگران این صنعت برگزار شد.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه اضافه کرد: بهبود صنعت ساخت و ساز در سطح شهرستان یکی از اولویت‌ها بوده و فنی و حرفه‌ای نیز در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام داده است.
وی اظهار داشت: کسب تخصص و مهارت کافی از لازمه‌های ورود به بازار کار است و جوانان باید در این زمینه گام‌های بلندی بردارند.
سعیدی‌زاده خاطرنشان کرد: کارگران صنعت ساختمان با اخذ گواهینامه مهارتی از فنی و حرفه‌ای می‌توانند از مزایای خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با آموزش مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به جوانان گام مؤثری در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان برداریم.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بتوانیم تعهد آموزشی مرکز را در بخش‌های مختلف محقق کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول