اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات‌ غریق چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فعالیت 950 ورزشکار نجات غریق در چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات ‌غریق چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 950 ورزشکار حرفه‌ای در رشته نجات غریق در این استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 950 ورزشکار نجات غریق در چهارمحال‌و‌بختیاری
تورج نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری نجات‌غریق در مازندران اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان در حال برگزاری است که استان چهارمحال و بختیاری در دو گروه آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت کرده است.
وی از پایان مسابقات گروه آقایان در روز گذشته خبر داد و گفت: با پایان این مسابقات در مجموع تیم آقایان بدون کسب مدال در هر یک از بخش‌های انفرادی و تیمی در بین 30 استان شرکت کننده در این مسابقات موفق شد مقام هفدهم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
نوریان اضافه کرد: ورزشکاران استان نسبت به گذشته از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده که همین مسئله موجب شده است تا با کسب این امتیاز در سطح کشوری نسبت به سال‌های گذشته از جایگاه بهتری برخوردار شود.
رئیس هیئت نجات‌غریق چهارمحال و بختیاری علت اصلی عدم کسب مدال توسط آقایان را نداشتن امکانات و تجهیزات از جمله سال تخصصی برشمرد و گفت: مشکل اساسی فراروی بازیکنان این تیم نداشتن سالن اختصاصی است که در صورت تخصیص امکانات و تجهیزات به این رشته ورزشی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بازیکنان مطرح این استان به ‌مدت هشت سال متداوم مقام نخست کشوری را کسب کرده است، گفت: کسب این عناوین بدون برخورداری از امکانات و تجهیزات به‌ خوبی نشان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ورزشکاران این استان دارد.
نوریان خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان به این رشته ورزشی شد و گفت: مجموعه مدیریت این هیئت با وجود فقر امکانات و تجهیزات با اجاره یک سالن اختصاصی سعی در آماده‌سازی بازیکنان برای حضور قدرتمند در سطح مسابقات داشته و دارد، این در حالیست که در صورت احداث این سالن تخصصی ورزشکاران این استان می‌توانستند حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 950 ورزشکار حرفه‌ای در این استان در رشته نجات غریق فعال هستند، گفت: از این تعداد 850 ورزشکار آقا و یک‌صد بانوی ورزشکار در این رشته ورزشی در این استان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول