اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع ظرفیت‌های عاشورایی در بیداری اسلامی و جهانی؛

کنگره شعر عاشورایی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری کنگره شعر عاشورایی ویژه استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل و زنجان با موضوعات تحولات اخیر منطقه و کاربردی کردن پیام‌های عاشورا خبر داد.

کنگره شعر عاشورایی در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حمید عظیمی گفت: این کنگره در بخش‌های شعر فارسی و ترکی با موضوع حضرت سیدالشهداء(ع)، یاران بزرگوار آن حضرت و حوادث و وقایع مرتبط با نهضت حسینی و مقاله با موضوعات ظرفیت‌های عاشورایی در ‌بیداری اسلامی و جهانی، کاربردی کردن پیام‌های عاشورا در طول تاریخ، جلوه‌های زیبای عاشقی از مدینه تا مدینه، بایسته‌های جلسات مذهبی بانوان برای اهداف عاشورا، نگاهی به عاشورا در فضای مجازی و ... برگزار می‌شود.
 وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 آبان سال‌جاری به دبیرخانه کنگره واقع در تبریز، دانشسرا، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی یا کد پستی 5136968851 ارسال کنند.
عظیمی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت www.tebyan_tabriz.ir در مورد شرایط شرکت در این کنگره کسب اطلاعات کنند. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول