اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود خبر داد:

فعالیت 25 هیئت ورزشی در میاندورد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود از فعالیت 25 هیئت ورزشی در میاندورد مازندران خبر داد.

فعالیت 25 هیئت ورزشی در میاندورد
محمد آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو ملی‌پوش بااخلاق این شهرستان به نام‌های علی یوسفی در رشته تکواندو و ملیحه فضلی نیز در رشته ووشو به عنوان دو ملی‌پوش میاندرودی موفق به مدال خوشرنگ طلا شدند.
وی خاطرنشان کرد: علی یوسفی در رشته تکواندو هان مادانگ که در کره جنوبی برگزار شده بود با شکست تمام حریفان به مدال طلا رسید و در رقابت‌های جهانی قهرمانی ووشو در بخش ساندا ملیحه فضلی نیز با شکست دادن حریفان خود در ترکیه مدال خوشرنگ مدال طلا را به گردن آویخت.
آهنگری گفت: از شهروندان میاندرودی که در مراسم استقبال فضلی  قهرمان ووشو جهان در میدان امام ساری حضوری گسترده داشتند،  تقدیر و تشکر دارم.
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود در ادامه از حضور ملی‌پوشان مختلف از این شهرستان در رشته‌های ورزشی خبر داد و تصریح کرد: اشکان سورکی آزاد، جواد طالبی، عرب خزائیلی، پرسته، شریف نیا، خالقی نسب و... به عنوان ورزشکاران این شهرستان هم‌اکنون در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند.
وی از حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در شهرستان میاندرود خبر داد و بیان داشت: در بین جوانان و نوجوانان علاقمند به رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، کشتی و رزمی در بین آقایان و همچنین ایروبیک، ژیمناستیک، والیبال و فوتسال در بین بانوان استقبال بیشتری می‌شود.
آهنگری در ادامه مهم‌ترین مشکل ورزش این شهرستان را نداشتن اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی عنوان کرد و افزود: میاندرود یکی از معدودترین شهرستان‌های استان است که از نظر ورزشی، ملی‌پوشان زیادی در خود پرورش داده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود در ادامه خاطرنشان کرد: در نبود سرمایه‌گذار و اسپانسر خوب مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، شهردار، شورای بخش و بخشدار بسیج می‌شوند و مشکلات مالی رشته‌های ورزشی را برطرف می‌کنند.  
وی گفت: این ملی‌پوشان با تعصب و غیرت خود بارها با کسب مقام قهرمانی برای کشور و استان خود افتخارآفرینی کردند و این افتخارآفرینی نیز در آینده هم ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره ورزش وجوانان میاندرود از حضور 25 هیئت فعال ورزشی در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در رشته‌های فعال ورزشی در این شهرستان ورزشکاران و قهرمانان زیادی حضور دارند.
آهنگری یادآور شد: در حال حاضر 9 سالن ورزشی دولتی و دو سالن خصوصی در میاندرود  به صورت گسترده فعالیت می‌کنند و در تمام سالن‌ها مربیان باتجربه برای آموزش علاقمندان در رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.
وی همچنین از سه پروژه نیمه تمام در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: سالن‌های ورزشی اسلام آباد، ماکران و ولوجا با اختصاص بودجه لازم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مسئول همچنین از مسابقات مختلف برگزار شده در ماه‌های گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: مسابقه ضربات ایستگاهی پنالتی، موتورسواری، والیبال، طناب‌کشی، فوتبال، کشتی، قوی‌ترین مردان، رزمی و... در این شهرستان با استقبال گسترده علاقمندان برگزار شد و با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.
وی از میزبانی مسابقات کشتی و قوی‌ترین مردان قهرمانی استان در میاندرود خبر داد و گفت: درست است که میاندرود شهرستان تازه تاسیس و بی‌پول است، اما با داشتن مدیران خوب، برگزاری این مسابقات هیچ گونه مشکلی را برای ورزش شهرستان نخواهد داشت.
آهنگری در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: میاندرود قطب ورزش استان است و برای توسعه و شکوفایی رشته‌های ورزشی در این شهرستان و معرفی قهرمانان به کشور اعتبارات و بودجه بیشتر ورزشی نیاز دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول