اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از خاموش شدن دومین آتش‌سوزی؛

جایگاه سوخت فرآورده‌های نفتی ریگان پلمب شد

خبرگزاری فارس: با اقدام به موقع آتش‌نشانی شهرستان ریگان، آتش جایگاه سوخت فرآورده‌های نفتی مرکز شهرستان ریگان خاموش و این جایگاه تا زمان انتقال به بیرون از شهر پلمب شد.

جایگاه سوخت فرآورده‌های نفتی ریگان پلمب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، روح‌الله مریدزاده مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ریگان در حاشیه این سانحه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه جایگاه نفت شهرستان ریگان در مرکز شهرستان است، وجود این جایگاه در شهر ریگان امنیت جانی نیمی از شهروندان ریگانی را تهدید می‌کند.
وی تصریح کرد: این جایگاه با قرار داشتن در مرکز شهر ریگان و احتمال آتش‌سوزی جان شهروندان ریگانی را تهدید می‌کند.
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ریگان افزود: یکی دیگر از خطرات این جایگاه در مرکز شهر ریگان قرار داشتن در کنار جاده ترانزیتی ریگان چابهار است که با وجود تردد زیاد و احتمال تصادفات در این مسیر و برخورد با جایگاه احتمال آتش‌سوزی آن وجود دارد.
مریدزاده خاطرنشان کرد: این دومین بار است که این جایگاه دچار خسارت شده که با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی از احتمال آتش‌سوزی جلوگیری شد.
معاون فرماندار ریگان در بازدید از این جایگاه افزود: با توجه به قرار داشتن این جایگاه  در مرکز شهرستان مکاتباتی با مسئول آن صورت گرفته که تاکنون اقدامی برای آن انجام نداده است.
منصور حسین‌پور افزود: این جایگاه از امروز پلمپ تا به مکانی در بیرون از شهر انتقال شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول