اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پرستاری ابهر خبر داد:

تحصیل 95 دانشجو در دانشکده پرستاری ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پرستاری ابهر گفت: 95 دانشجو در دانشکده پرستاری ابهر در حال تحصیل هستند.

تحصیل 95 دانشجو در دانشکده پرستاری ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، فاطمه شجاعی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در زمینه ساماندهی وضعیت پوشش دانشجویان اظهار داشت: با توجه به بومی ‌گزینی و عدم وجود خوابگاه در دانشکده پرستاری ابهر، خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه عفاف و حجاب وجود ندراد.
وی افزود: با این وجود دانشجویان جدید را نسبت به قوانین و انتظارها توجیه کرده و همچنین تعهد لازم در زمینه عدم پوشش صحیح و همچنین ارتباط‌های خلاف قوانین از ایشان اخذ می‌شود.
رئیس دانشکده پرستاری ابهر تصریح کرد: اگر دانشجویی نسبت به مواد و قوانین مورد توجه این مرکز آموزشی تخلف از خود نشان بدهد، با او بر اساس مقررات برخورد می‌شود.
وی به اجرای طرح استاد مشاور در دانشکده پرستاری ابهر اشاره و اضافه کرد: گزارش وضعیت به صورت ماهانه به مسئولان دانشکده ارائه شده و با دانشجویانی که نسبت به تذکرهای لسانی و امر به معروف و نهی از منکرهای صورت گرفته بی‌اهمیت باشند برخورد می‌شود.
شجاعی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، نصب تابلوی منشور اخلاقی در دانشکده، توزیع‌ سی‌دی‌های گوهر عفاف و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: تقویت کانون‌های دانشجویی و همچنین حمایت‌ از برنامه‌های برگزار شده در حوزه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در این حوزه است.
امام جمعه ابهر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه ویژه همه دختران و زنان جامعه به مسئله حجاب و عفاف گفت: اگر کسی عمل به مسائل دین نکند اشکالی ندارد ولی اگر کسی منکر مسائل ضروری دین شود این مسئله را قبول نداریم و حکم وی ارتداد است.
وی افزود: روایت‌های بسیاری زیادی در زمینه مسئله حجاب و عفاف وجود دارد که همه بانوان و دختران جامعه باید با اجرای فرامین دینی در مسیر سعادت دنیا و آخرت و همچنین کسب رضایت الهی گام بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول