اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد:

قطعه ویژه رزمندگان و متوفیان دفاع مقدس در بنک

خبرگزاری فارس: شهردار بنک از ایجاد قطعه ویژه رزمندگان و متوفیان هشت سال دفاع مقدس در بنک خبر داد.

قطعه ویژه رزمندگان و متوفیان دفاع مقدس در بنک
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی در نشست مسئولان شهر ساحلی بنک اظهار داشت: تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و تقویت و گسترش فرهنگ حماسه و ایثار از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری بنک در سال جاری است.
شهردار بنک از ایجاد قطعه ویژه رزمندگان و متوفیان هشت سال دفاع مقدس در بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره جبهه و جنگ کار بسیار پسندیده‌ای است و با تلاش مجموعه شورا و شهرداری، قطعه زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع از احمد قاسمی برای ایجاد قطعه ویژه متوفیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس خریداری شده است.
 وی افزود: این اقدام حق کسانی است که در جبهه و جنگ بوده و باید آثاری از آنها باقی بماند.
شهردار بنک ادامه داد: این طرح بر اساس دستورالعمل و توافقنامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت کشور نوشته شده و شهرداری‌ها متولی آن هستند.
صفایی با اشاره به اینکه این اقدام یک عمل خداپسندانه است، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید "هر عملی که شما انجام می‌دهید ما یک نسخه از آن را کپی می‌کنیم"، پس مراقب رفتارهای خودمان در بحث اموالی که در اختیار داریم و رفتارهای دیگر باشیم و اهمیت بیشتری به کار خود دهیم.
رئیس شورای اسلامی بنک نیز در این نشست اظهار داشت: رزمندگان حق بزرگی برگردن همه ما دارند و با این کار یاد و خاطره آنها برای همیشه در اذهان باقی خواهند ماند.
علی هوشیار بیان داشت: از تمام مردم و مسئولان انتظار داریم همانند گذشته ما را در این امر خیر همراهی کنند.
فرمانده سپاه عسلویه نیز حضور سه شهید گمنام در شهر بنک را مایه افتخار شهر و شهرستان دانست و از فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری بنک تقدیر کرد.
احمد ملکوتی گفت: این کار بسیار پسندیده و خوب است و ما با این کار می‌توانیم یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران را برای نسل بعد زنده نگه داریم.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال تضعیف آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و اصیل هستند و بدون تردید گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجبات ناکامی دشمنان و سربلندی نظام اسلامی می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول