اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور عملیاتی آبگیری از منابع روباز، آبرسانی و اطفای حریق جامدات و حفاظت از کالاهای مجاور در محل پایانه و اسکله صادرات مشتقات نفتی بندر بوشهر برگزار شد.

مانور اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر چهارشنبه‌شب در حاشیه برگزاری این مانور گفت: در این مانور استفاده از منابع روباز و آبرسانی و حفاظت از کالاهای مجاور آتش سوزی توسط تیم عملیاتی آتش نشانی تمرین شد و آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حریق با دستور و نظارت فرمانده نسبت به انجام عملیات اطفای حریق با استفاده از خودروها اقدام کردند.
محمد شفیعی رونیزی ادامه داد: زمانی که آب مورد نیاز از طریق منابع روباز تامین شد، نیروهای آتش نشانی از آب دریا برای خاموش کردن آتش استفاده کرده و با استفاده از دستگاه شیلدر به حفاظت از کالاهای مجاور آتش سوزی پرداختند.
شفیعی یادآور شد: در این مانور نیروهای گارد و آمبولانس به عنوان نیروهای همکار در محل حضور داشتند.
مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هدف از انجام این مانور ارتقای توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی، هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در محوطه‌های بندری و آشنایی و استفاده از روش‌ها و تجهیزات مناسب اطفای حریق کالاهای درحال آتش سوزی و پیشگیری از سرایت حریق به کالاهایی که در مجاورت منطقه حریق در محوطه‌های بندری قرار دارند، است.
شفیعی اظهار داشت: ارزیابی توان و دانش تخصصی فرمانده و پرسنل عملیاتی ایستگاه آتش نشانی و مشارکت واحدهای مختلف مرتبط در امر اطفای حریق از دیگر اهداف برگزاری این مانوراست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول