اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

صرف ۳ میلیارد تومان در طرح هجرت خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سال مالی گذشته حدود سه میلیارد تومان در جریان اجرای اردوهای طرح هجرت سه خراسان جنوبی هزینه شد.

صرف ۳ میلیارد تومان در طرح هجرت خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت این شهرستان اظهار داشت: امسال برای نخستین بار گروه نخبگانی از دانشگاه‌های امیرکبیر و تهران در اردوهای طرح هجرت سه استان مشارکت داشتند.
وی از تشکیل اردوهای جهادی روحانیت با شرکت 45 روحانی در آرین‌شهر خبر داد و افزود: در سال گذشته 80 درصد از اعتبارات مصوب در بحث اردوهای هجرت سه اختصاص یافته که 10 درصد کل این اعتبارات مربوط به درمیان است.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در اجرای طرح هجرت سه، شش گروه دانشجویی و 73 گروه جهادی محلات مشارکت داشتند، ابراز داشت: در تابستان امسال 482 هزار نفر روز بالغ بر 30 هزار خدمات دهنده برای اجرای 392 ریز پروژه با بسیج سازندگی استان همکاری کردند.
زهرایی با اشاره به مرمت و زیباسازی 250 آموزشگاه با مشارکت دانش‌آموزان بسیجی استان تصریح کرد: احیا و مرمت قنوات، مرمت و بازسازی مساجد، گلزار شهدا، احداث پایگاه‌های مقاومت و خانه عالم از دیگر زمینه‌های کاری اردوهای جهادی استان به شمار می‌رود.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای 500 طرح در اردوهای جهادی سال جاری تعریف شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود اعتبارات اردوهای جهادی طرح هجرت سه در خراسان جنوبی با 220 درصد افزایش حدود هفت میلیارد تومان رشد داشته باشد.
وی اضافه کرد: در سال جاری احداث استخر ذخیره آب، آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب شرب استان، احداث خانه‌های بهداشت، احداث مجتمع‌های فرهنگی رفاهی میان راهی، احداث مساجد مسکن مهر و احداث مسجد در روستاها از جمله زمینه‌های کاری جدید بسیج سازندگی استان در سال جاری به شمار می‌رود.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز حرکت‌های جهادی را برای جهان اسلام متصور هستیم.
وی با بیان اینکه باید به دنبال الگوسازی باشیم و از الان برای حضور جهادی در سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم، بر آسیب‌شناسی این فعالیت‌ها نیز تأکید کرد.
زهرایی استفاده از همه‌ ظرفیت‌های نظام برای حرکت‌های جهادی را یک استراتژی مهم توصیف کرد و افزود: باید سعی کنیم فعالیت مهندسی بهانه‌ای برای اجرای فرهنگ جهادی باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول