اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سازندگی کاشان خبر داد:

رتبه نخست طرح هجرت کاشان در استان

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی کاشان از کسب رتبه نخست طرح هجرت کاشان در استان اصفهان خبر داد.

رتبه نخست طرح هجرت کاشان در استان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، احسان عطابخشیان پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح هجرت این شهرستان اظهار کرد: امسال در طرح هجرت دانش‌آموزان بسیجی شهرستان کاشان یک هزار و 200 نفر دانش‌آموز بسیجی این شهرستان شرکت داشتند.
 وی افزود: در این طرح میزان دانش‌آموزان دختر و پسر بسیجی شهرستان کاشان با 400 هزار نفر روز، بالاترین نفر روز را در سطح استان اصفهان به خود اختصاص دادند.
به گفته وی با حضور دانش‌آموزان بسیجی در طرح هجرت، برای آموزش و پرورش شهرستان کاشان بالغ بر دو میلیارد ریال صرفه‌جویی حاصل شده‌است.
عطابخشیان در خصوص فعالیت‌های انجام شده در طرح هجرت عنوان کرد: همزمان با اجرای امر بازسازی در طرح هجرت، تعداد 160 کلاس علمی، فرهنگی و معنوی برای دانش‌آموزان حاضر در طرح هجرت برگزار شده‌است.
وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان بسیجی شهرستان کاشان از برنامه‌های طرح هجرت افزود: امید است در سال‌های آینده نیز برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان بسیجی شرکت کننده در این طرح اجرا شود.
عطابخشیان همچنین از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان شهرستان کاشان در 15 مهر ماه سال جاری به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان کاشان در قالب طرح کاروان راهیان نور نیمه مهر ماه به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی کاشان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره 26 هزار شهید دانش‌آموز در سطح کشور و نیز با تکریم شخصیت نوجوان بسیجی شهید محمد حسین فهمیده ابراز داشت: امروز دانش‌آموزان با تکیه بر تحصیل، تهذیب و ورزش ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های آنان هستند.  
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول