اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

انتشار بیانیه مشترک استاندار، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: به مناسبت چهارمین دور سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی بیانیه مشترک استاندار، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان خراسان جنوبی منتشر شد.

انتشار بیانیه مشترک استاندار، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن صبح امروز به خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: حمد و سپاس خدای منان را و درود بر پیامبر رحمت و آل طاهرینش به ویژه امام عصر ارواحنا فداه به مصداق آیه شریف "و اما بنعمت ربک فحدث" با افتخار اعلام می‌کنیم که اگر امروز ایران اسلامی مهد عظمت، شکوه و کانون اقتدار و صلابت است که هست و اگر جمهوری اسلامی نقطه اتکاء و تعادل در مناسبات بین‌المللی است و اگر با وجود میل بیگانگان خواستگاه بی‌بدیل بیداری اسلامی است این همه به یمن هدایت هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، حضور آگاهانه مردم در صحنه و تلاش بی‌وفقه و شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در دولت میسر شده است.
به چالش کشیدن نظام سیاسی موجود جهان از جمله ترکیب شورای امنیت و ساختار سازمان ملل، طرح چند باره مقوله توحید، امامت و نیز عدالت اجتماعی، دعوت به صلح و نظام‌سازی مطلوب جهانی از سوی ریاست جمهوری در سازمان ملل به راستی که قابل دقت، مطالعه و تحقیق است.
اینک که توفیق میزبانی هئیت دولت در روز سه شنبه مورخ آبان‌ماه نصیب مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی شده ضمن اظهار مسرت و سپاس و عرض خوش‌آمدگویی به ریاست جمهوری اسلامی ایران سرباز رشید اسلام و رهبری و همراهان، یادآوری می‌کند که بی‌تردید حضور یکپارچه مردم شریف و هم‌استانی‌های عزیز در مراسم استقبال بار دیگر صحنه‌های شگفت‌انگیزی را در تاریخ این دیار رقم خواهد زد.
امید است چهارمین سفر ارزشمند ریاست جمهوری نیز همچون گذشته منشا خیر و برکت برای استان شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول