اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم فدراسیون سه‌گانه؛

مجمع هیئت سه‌گانه استان اصفهان باز به تاخیر افتاد

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان اصفهان که قرار بود امروز برگزار شود به تاخیر افتاد.

مجمع هیئت سه‌گانه استان اصفهان باز به تاخیر افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان اصفهان مقرر شده که دوشنبه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون سه‌گانه برگزار نشد.
اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بعد از تعویق اولیه، دوم آبان را برای برگزاری مجمع در نظر گرفته بود که این تاریخ نیز به تعویق افتاد.
در حال حاضر رضا رهنما بعد از تمام شدن دوران چهار ساله ریاست هیئت سه‌گانه استان اصفهان، سرپرستی این هیئت را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی بر عهده دارد.
سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: اداره کل تربیت بدنی امروز را برای برگزاری مجمع در نظر گرفته بود و البته ما اطلاعی از این مسئله نداشتیم.
رضا رهنما با اشاره به به تاخیر افتادن مجمع انتخاباتی هیئت ادامه داد: هفته گذشته قرار بود مجمع برگزار شود، اما به دلیل اینکه می‌خواستم رئیس فدراسیون در این نشست حضور داشته باشد و در جریان گزارش عملکردم قرار گیرد، درخواست به تعویق افتادن انتخابات را داشتم که با موافقت مدیرکل تربیت بدنی استان روبه‌رو شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول