اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارم آبان‌ماه جاری صورت می‌گیرد؛

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحالی در مسابقات کشوری جوانان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری از شرکت ورزشکاران دو و میدانی‌کار این استان در مسابقات کشوری جوانان همزمان با چهارم آبان ماه جاری خبر داد.

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحالی در مسابقات کشوری جوانان
داریوش صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: علی شیریان و حسین حمزه در ماده پرتاب دیسک، بابک صالحی در ماده دوی 400 متر، امین اسماعیلی در ماده دوی 110 متر با مانع و علی صمیمی فرد در ماده پرتاب چکش در این مسابقات شرکت می‌کنند.
وی شیراز را میزبان این مسابقات اعلام کرد و گفت: این مسابقات با هدف تعیین بازیکنان برتر استان‌های مختلف کشور به‎منظور تعیین ترکیب تیم ملی دو و میدانی جوانان برگزار می‎شود.
صمیمی سطح آمادگی بازیکنان برای حضور در این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به سطح تمرینات برگزار شده در بخش پرتاب دیسک به طور قطع و یقین یک مدال طلا کسب خواهیم کرد.
سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری در ادامه از کسب سه مقام انفرادی از سوی ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات که به مدت پنج روز در تهران برگزار شد سه عنوان قهرمانی در ماده پرتاب دیسک، دوی 5 هزار متر و دوی 10 هزار متر برای ورزشکاران این استان به ارمغان داشت.
وی افزود: در این مسابقات رضا شیریان در ماده پرتاب دیسک با ثبت رکود 62.51 مقام سوم و محسن رضایی در دوی 5 هزار متر با رکورد 32 دقیقه و 27 ثانیه مقام دوم این دسته از رقابت‌ها را بدست آوردند.
صمیمی نبود اسپانسر و کمبود اعتبارات مالی را از مهم‌ترین مشکلات فراروی این هیئت برشمرد و گفت: کمبود اعتبارات موجب شده است تا بسیاری از ورزشکاران صاحب نام این استان برای استان‌های دیگر در مسابقات کشوری حاضر شوند که در نتیجه افتخارات ورزشی این ورزشکاران به نام دیگر استان‌ها ثبت می‏شود.
وی افزود: در این مسابقات نیز ورزشکاران صاحب نام چهارمحال و بختیاری از جمله برادران صمیمی در ماده پرتاب دیسک، امیر مرادی در دوی 800 متر و یک هزار و 500 متر، محمد ارزنده در ماده پرش طول و روح الله عسگری در دوی 110 متر با مانع در قالب تیم‌های باشگاهی برای استان‌های دیگر صاحب مقام شدند.
مسابقات دو و میدانی جوانان انتخابی تیم ملی دو و میدانی فردا چهارم آبان ماه جاری به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول