اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

با پس گرفتن خانه دو و میدانی اصفهان استعفا می‌دهیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان اظهار داشت: اگر ورزشگاه خوراسگان را که خانه مخصوص دو و میدانی استان اصفهان است را از ما بگیرند، همگی مدیران هیئت دو و میدانی استعفا می‌دهیم.

با پس گرفتن خانه دو و میدانی اصفهان استعفا می‌دهیم
ناصر نعمت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ورزشگاه سرپوشیده خوراسگان که به ورزش دوومیدانی اختصاص داده شده و مبنای اولیه ساخت این مجموعه نیز بر اساس ورزش دو و میدانی بوده و در یک تا دو سال گذشته در اختیار هیئت اسکیت استان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه امروز برخی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصمیم گرفتند اسباب مربوط به هیئت دو و میدانی استان را از این ورزشگاه خارج کرده و این ورزشگاه را به طور کامل در اختیار هیئت اسکیت استان قرار دهند، تصریح کرد: آقای امینی رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان هم‌اکنون در حال پی‌گیری این مشکل بزرگ است.
دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به پیشینه ساخت ورزشگاه خوراسگان اظهار داشت: در زمان تاسیس این مجموعه ورزشی، طبق گفت‌و‌گو‌های انجام شده باشگاه آرارات قرار بود 12هزار متر مربع زمین ورزشی را در اطراف بیمارستان الزهرا در اختیار هیئت دو و میدانی استان اصفهان قرار دهد که همان زمان این کار به دستور آقای هاشمی‌طبا لغو شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از مقامات اداره کل ورزش استان اصفهان قصد دارند، هیئت دو و میدانی استان اصفهان را از خانه خود بیرون کنند، تاکید کرد: امیدوارم مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان شرایط بد هیئت دو و میدانی را در نظر گرفته و اقدامات لازم را برای حمایت از ورزش مظلوم دو میدانی استان اصفهان به عمل آورند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول