اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری:

غدیر رمز برتری اسلام در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ غدیر رمز برتری و پیروزی اسلام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان این دین است.

غدیر رمز برتری اسلام در برابر دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی صبح امروز در نشست با هیئت‌های مذهبی بسیج شهرکرد اظهار داشت: بدون تردید موضوع غدیر خم از مهم‌ترین نقطه‌هاى عطف در تاریخ رسالت پیامبر اکرم(ص) است.
وی افزود: آنچه در هجده ذی الحجه رخ داد علاوه بر آنکه بخش وسیعى از کتاب‌هاى تاریخى و حدیثى مسلمانان را به خود اختصاص داد، حجم عظیمى از آفرینش‌هاى ادبى را از همان ساعات نخست تاکنون به وجود آورده است.
بابااحمدی با اشاره به اهمیت دهه ولایت ادامه داد: ولایت فقیه محور اصلی و سکان‌دار جامعه است و هر موقع جامعه اسلامی با مشکلی روبه‌رو شود، کشتی انقلاب را به سلامت از تندبادها و حوادث گذر خواهند داد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری حضور ولایت فقیه را موجب هدایت جامعه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: غدیر خم بزرگ‎ترین و مهم‌ترین عید مسلمانان است و باید با تمام توان و قدرت با برنامه‌ریزی درست و صحیح این عید را گرامی بداریم.
وی با تشریح برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت و هفته بسیج‌ گفت: اشاعه فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه، رسالت هیئت‌های مذهبی بسیج است که به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در سطح این استان برگزار می‌شود.
بابا احمدی بر ضرورت ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز دشمنان در ادامه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود علیه انقلاب و اسلام فرهنگ غنی اسلامی را نشانه گرفته‌اند که ترویج فرهنگ غدیر رمز برتری اسلام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان است.
وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ غدیر ضامن اسلام بوده به عنوان بزرگ‌ترین سد در مقابل فتنه‌های دشمنان محسوب می‌شود، تصریح کرد: درس‌‌ها و عبرت‌های فراوانی در واقعه غدیر نهفته است که فراگیری این درس‌ها از ضروریات است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری دهه عید قربان تا عید غدیر را فرصت بسیار مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر و بحث ولایت و امامت دانست و اظهار کرد: امروز محور اصلی تمام برنامه‌های مسئولان باید موضوع ولایت و غدیر باشد.
وی تصریح کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در تبیین و ترویج فرهنگ غدیر گذاشته شده و باید با هوشیاری و حضور فعالانه در صحنه با ولایت‌مداری پاسدار حریم اسلام و دین باشند.
بابا احمدی با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی جمهوری اسلامی و عامل تشکیل نظام ولایی، غدیر است، گفت: نهضت بیداری اسلامی نیز مبتنی بر همین فلسفه حرکت با اقتدار و رو به جلوی خود را دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول