اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه فرهنگ عاشورایی دزفول خبر داد:

تحلیل و بررسی کتاب رساله شیعه در دزفول

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورایی دزفول از تحلیل و بررسی کتاب رسانه شیعه به عنوان یکی از منابع عاشورایی خبر داد.

تحلیل و بررسی کتاب رساله شیعه در دزفول
عبدالکریم خاضعی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: هفتاد و پنجمین جلسه مرجع‌شناسی کتب عاشورایی چهارشنبه 11 آبان‌ماه در دزفول برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محل برگزاری این دوره در شهرستان دزفول تاکید کرد: هفتاد و پنجمین جلسه مرجع‌شناسی کتب عاشورایی ساعت  20 چهارشنبه امروز 11 آبان‌ماه در کتابخانه علامه مخبر دزفولی برگزار می‌شود.
خاضعی‌نیا با اشاره به کتابی که در این جلسه بررسی می‌شود،  گفت: این جلسه دومین جلسه از بررسی و تحلیل کتاب رساله شیعه تألیف محسن حسام مظاهری است.
وی با اشاره به اینکه جلسه پیشین این نقد و بررسی نیز به این کتاب اختصاص داشته است، بیان کرد: این کتاب از محتوای بسیار خوبی برخوردار است و به این دلیل در دستور کار مجدد قرار دارد.
این مقام مسئول با اشاره به استاد برگزار کننده این جلسه اشاره کرد و افزود: جلسه مرجع‌شناسی کتب عاشورایی با حضور محمدرضا سنگری محقق عاشورایی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد؛ سلسله جلسات مرجع‌شناسی کتب عاشورایی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری عاشورایی دزفول برگزار می‌شود.
شهرستان دزفول با بیش از 500 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول