اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:

انقلاب اسلامی استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد و توده‌های مردم امروز علیه ظم و ستم قیام می‌کنند، گفت: قیام مردم آمریکا و جنبش وال استریت علیه نظام سرمایه‌داری قرن به اضمحلال نظام سرمایه‌داری منجر می‌شود.

انقلاب اسلامی استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد
حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: فرزندان ملت در چنین روزی در برابر گلوله مستقیم دژخیمان ستمشاهی به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه فرزندان غیور امام خمینی(ره) و پیروان واقعی اسلام در 13 آبان سال 58 و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی لانه جاسوسی آمریکا را که در حقیقت مرکز طراحی علیه انقلاب اسلامی بود به تسخیر خودشان درآوردند، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول بود که ابهت آمریکا را در دنیا شکست.
استاندار قم با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خط سیری از انقلاب اسلامی ایران علیه استکبار ستیزی بود که حرکتی مستمر و دائم است، اضافه کرد: به همین دلیل 13 آبان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است و ملت غیور ایران همچنان این مسیری که پیش روی خود می‌بیند را ادامه خواهد داد.
وی با تاکید بر اینکه شاهد تداوم خط نورانی امام راحل(ره) که امروز پرچمدار آن مقام معظم رهبری است هستیم، خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که فریادها و خروش‌ها علیه استکبار عالم گیر شده و همه جهان را فرا گرفته است.
‌موسی‌پور با بیان اینکه فریاد علیه ظلم و ستم حتی از کشورهای اسلامی هم فراتر رفته و به کشورهای اروپایی و آمریکا رسیده است، اظهار کرد: قطعا این نهضت از آثار انقلاب اسلامی است و از حرکتی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده بود.
وی با اشاره به بیداری اسلامی و جهانی شدن این نهضت تصریح کرد: حرکتی را که در تمام دنیا شاهد هستیم ابتدا در منطقه شکل گرفت و این موج بیداری اسلامی کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری فرا گرفت و دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری در تونس، مصر و لیبی سقوط کردند و سپس کشورهای اروپایی به عنوان عدالت خواهی و مبارزه با نظام سرمایه داری این موج و نهضت را دنبال می‌کنند.
استاندار قم تاکید کرد: هنگامی که با مردم آزادیخواه در لندن که در مرکز مالی این شهر تجمع کرده‌اند مصاحبه می‌کنند، می‌گویند ما از مردم مصر که در میدان التحریر قاهره اجتماع کردند و توانستند فرعون مصر را به زیر بکشند و نظام سلطه را در مصر پایان دهند الهام گرفته‌ایم و ما هم می‌توانیم این حرکت را که در مبارزه با علیه نظام طبقاتی و سرمایه‌داری قرن است، تداوم دهیم تا به پیروزی دست یابیم.
‌موسی‌پور با بیان اینکه قیام مردم آمریکا و حرکت جنبش وال استریت علیه نظام سرمایه‌داری قرن قطعا به اضمحلال نظام سرمایه داری منجر خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیر یا زود و به درصورت این موج و حرکتی که در جهان آغاز شده است کشورها را یکی پس از دیگری در بر می‌گیرد و همه اینها از آثار انقلاب اسلامی است.
استاندار قم در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد و توده‌های مردم امروز علیه ظلم و ستم قیام می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول