اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی باشت خبر داد:

بدهی 170 میلیون تومانی شهرداری باشت به تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس تامین اجتماعی باشت با اشاره به مطالبات این شعبه از برخی دستگاه‌ها گفت: شهرداری باشت بیش از 170 میلیون تومان به تامین اجتماعی بدهکار است.

بدهی 170 میلیون تومانی شهرداری باشت به تامین اجتماعی
محمود صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیر دولتی و متکی به درآمدهای سازمانی بوده که شامل حق بیمه پرداختی ادارات و کارگاه‌های پیمانکاری است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از جا افتاده‌ترین نظام‌های اجتماعی در دنیا است، افزود: جوامع پیشرفته بدون داشتن نظام جامع تامین اجتماعی قادر به جوابگویی نیازهای روز جامعه نیستند.
رئیس تامین اجتماعی باشت با اشاره به اینکه بیشتر مردم تامین اجتماعی را به نام درمان می‌شناسند، ابراز داشت: درمان کمترین خدمتی است که تامین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می‌کند.
صادقیان عنوان کرد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی، مستمری بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت و دستمزد ایام بیکاری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه بارداری، کمک هزینه کفن و دفن بیمه شده و درمان از جمله خدمات 9 گانه تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان شدگان است.

* ادارات باشت حق بیمه خود را واریز نمی‌کنند
رئیس تامین اجتماعی باشت بیان کرد: از جمله منابع درآمد شعب تامین اجتماعی حق بیمه کارکنان ادارات است.
صادقیان ابراز داشت: تعداد زیادی از ادارات شهرستان باشت حق بیمه کارکنان خود را در گچساران و یاسوج واریز می‌کنند که این کار مشکلات متعددی را برای شعبه تامین اجتماعی باشت به‌ وجود آورده است.
رئیس تامین اجتماعی باشت با بیان اینکه بیش از 16 اداره در این شهرستان حق بیمه کارکنان خود را در شهرستان‌های یاسوج و گچساران واریز می‌کنند تاکید کرد: این در حالی است که تمام خدمات تعویض و صدور دفترچه کارکنان این ادارات توسط شعبه باشت انجام می‌شود و این کار برای شعبه هزینه‌بر است.
وی از ادارات خواست تا حق بیمه کارکنان خود را در شعبه باشت واریز کنند تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تر شود.
صادقیان ابراز داشت: اگر تعداد بیمه شدگان شعبه بیشتر شود رتبه شعبه افزایش می‌یابد و در صورت رسیدن به حد مطلوب، درمانگاه تامین اجتماعی نیز در باشت احداث می‌شود و در نتیجه خدمات‌رسانی بهتر صورت می‌گیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه خدمات رسانی تامین اجتماعی به درآمد این سازمان بستگی دارد، افزود: تامین اجتماعی مطالبات زیادی از بیمه شدگان طلبکار است که بیشترین آن مربوط به شهرداری است.
رئیس تامین اجتماعی باشت تصریح کرد: در صورت عدم واریز به موقع مطالبات پرداخت حقوق و مزایا به مستمری‌ و مقرری‌بگیران، بیمه بیکاری و سایر پرداختی‌های بیمه‌شدگان با مشکل مواجه خواهد شد.
صادقیان صدور 2 هزار و 250 دفترچه درمان در هشت ماه اخیر را از جمله عملکرد این اداره برشمرد.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول