اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

مهم‌ترین رکن الکترونیکی شدن سلطانیه آموزش است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم ارائه آموزش به مردم شهر سلطانیه گفت: آموزش مهم‌ترین رکن تبدیل شهر سلطانیه به شهر الکترونیکی است.

مهم‌ترین رکن الکترونیکی شدن سلطانیه آموزش است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای سیاستگذاری شهر و روستای الکترونیک که در شهر سلطانیه برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب شهر سلطانیه برای پایلوت شهر الکترونیکی انتخاب به جایی بوده است.
وی افزود: بخشداری باید هر دو هفته یک‌بار گزارش‌های عملیات اجرایی تبدیل سلطانیه به شهر الکترونیکی را به فرمانداری و همچنین دفتر معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان ارائه دهد تا مسئولان در جریان انجام امور قرار گیرند.
فرماندار ابهر با اشاره به گزارش ارائه شده درباره عملی نشدن برخی مصوبات کار گروه اجرایی شهر الکترونیک تصریح کرد: اگر مصوبات عملیاتی نشده به فرمانداری ابهر منعکس شود، امور اجرایی نشده پیگیری می‌شود.
در ادامه جلسه بخشدار سلطانیه با اشاره به انتخاب شهر سلطانیه به عنوان پایلوت شهر الکترونیکی گفت: کارهای الکترونیکی مانند گردشگری مجازی از چند سال پیش در شهر سلطانیه عملیاتی شده است.
احمد ذوالقدر با اشاره به اینکه پهنای باند اینترنت شهر سلطانیه رضایت بخش نبوده است، تصریح کرد: به زودی پهنای این باند به 512 افزایش یابد.
وی از عدم اجرای برخی مصوبات سفر استاندار زنجان به شهر سلطانیه خبر داد و افزود: هزینه‌های تغییرات لازم در مبلمان شهر سلطانیه و همچنین تجهیزات لازم هنوز تامین نشده است.
بخشدار سلطانیه با اشاره به وجود آیتم‌های لازم در روستای سنبل آباد تاکید کرد: مسئولان از انتخاب این روستا به عنوان پایلوت پشیمان نمی‌شوند.
در ادامه این جلسه مدیر مرکز رشد استان زنجان با اشاره به عزم جدی ایجاد شده در استان زنجان برای تبدیل شهر سلطانیه به شهر الکترونیکی گفت: اثرات مثبت این اقدام در آینده روشن می‌شود.
جلیل خاوندگار به نمونه بودن شهر سلطانیه در سایت‌های خبری اشاره و تاکید کرد: انتخاب شهر سلطانیه به عنوان پایلوت شهر الکترونیکی اقدام بسیار شایسته‌ای محسوب می‌شود که به ارتقای موقعیت این شهر کمک می‌کند.
وی برگزاری همایش‌های استانی را برای انجام تبلیغات یکی از راه‌حل‌های معرفی طرح عملیاتی شهر الکترونیکی سلطانیه برشمرد و افزود: جامعه اطلاعاتی شهر باید به نحوی رشد یابد تا مردم به تامین اطلاعات توجه کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول