اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت دهه ولایت؛

نمایشگاه خوشنویسی قربان تا غدیر در قائمشهر دایر شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه ولایت و امامت، جشنواره و نمایشگاه خوشنویسی قربان تا غدیر از امروز تا لغایت 30 آبان در قائمشهر در دایر شد.

نمایشگاه خوشنویسی قربان تا غدیر در قائمشهر دایر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، نمایشگاه خوشنویسی قربان تا غدیر با مضامین قرآنی و احادیث امام علی (ع) و ائمه اطهار(ع) در مجتمع فرهنگی هنری حر قائمشهر به مدت 10 روز در حال برگزاری است.
رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان قائمشهر بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 80 اثر خوشنویسی از آثار خوشنویسان برتر شهرستان قائمشهر و شهرهای همجوار مانند سوادکوه جویبار، ساری و بابل به نمایش گذاشته شده است.
آرمان فتحی با اشاره به حضور استاد برجسته خوشنویسی کشور "میرحیدر موسوی" در این نمایشگاه افزود: فلسفه غدیر با حضور این استاد بزرگ، با دستان توانمند و هنرمند خوشنویسان قائمشهر همراه با نگارش زنده آیات قرآن کریم و احادیث امام اول شیعیان جهان به نمایش درآمد.
فتحی از حضور استاد میرشفیعی مازندرانی"استاد مسلم چهار خط خوشنویسی" مازندران در این نمایشگاه خبر داد و با اشاره به مراسم تجلیل از اساتید انجمن خوشنویسان قائمشهر، اسامی آنان را به شرح ذیل، استاد منوچهر اسکندری، محمد امن‌زاده، فردوس و بهروز مجیبی، مهدی نادری، علی حدادی، علی اسماعیلی، علی رحیمی، مهران ناصحی، محمد مهدی فرهنگی، محمد تاج‌الدین و بانو جلوه امامی عنوان کرد.
 انتهای پیام/ص30  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول