اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی شش ماه امسال صورت گرفت؛

30 هزار خدمت بیمه‌ای در شمال استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان- کاشان از انجام 30 هزار عملیات بیمه‌گری طی شش ماه نخست سال جاری در این حوزه خبر داد.

30 هزار خدمت بیمه‌ای در شمال استان اصفهان
مسلم آشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 30 هزار عملیات بیمه‌گری شامل خدمات بیمه‌ای اعم از صدور، تمدید، تعویض، ابطال و المثنی دفترچه بیمه در سطح سرپرستی بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان- کاشان در نیمه نخست امسال انجام شده‌است. 
وی افزود: کارکنان دولت در شهرستان کاشان می‌توانند دفاتر خود را قبل از مراجعه به این سرپرستی با تلفن گویای 143 تعویض کنند.
معاون مدیر کل بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان- کاشان همچنین با اشاره به فعالیت دو واحد بیمه‌گری و اسناد پزشکی در این حوزه اظهار داشت: در راستای سیاست دولت خدمتگزار برای واگذاری خدمات به بخش خصوصی، این سرپرستی خدمات بیمه‌گری خود را به دو دفتر پیشخوان دولت واگذار کرده و با یک دفتر پیشخوان دولت نیز در آستانه قرارداد است تا مابقی عملیات بیمه‌گری خود را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کند.
آشوری خاطرنشان کرد: 102 هزار نفر در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در منطقه شمال استان اصفهان تحت پوشش خدمات درمانی هستند.
به گفته وی 58 هزار نفر از 102 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خدمات درمانی در منطقه شمال استان اصفهان در شهرستان کاشان تحت پوشش هستند. 
وی یادآور شد: از این تعداد 46 هزار و 689 نفر روستائیان، 28 هزار و 956 نفر بیمه کارکنان، 15 هزار و 440 نفر سایر اقشار، 10 هزار و 861 نفر بیمه ایرانیان، 154 نفر خویش‌فرمایان و 202 نفر بیماران خاص هستند.
انتهای پیام/و20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول