اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در قالب طرح هجرت3؛

56 واحد آموزشی طبس بهسازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: در قالب طرح هجرت سه و با همکاری بیش از 450 دانش‌آموز و مربی بسیجی، 56 واحد آموزشی شهرستان طبس بهسازی و نوسازی شد.

56 واحد آموزشی طبس بهسازی شد
حسین حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس به بیان فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه بهسازی و نوسازی مدارس که در تابستان امسال در قالب طرح هجرت سه در واحدهای آموزشی شهرستان طبس انجام شد پرداخت و اظهار داشت: سهمیه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس در عرصه بهسازی و نوسازی مدارس در سال گذشته 7 هزار نفرروز بود که این میزان در سال جاری به 20 هزار نفرروز و حدود سه برابر افزایش یافت.
وی با بیان اینکه طرح هجرت سه در شهرستان طبس از ابتدای تیرماه امسال آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه یافت، افزود: این طرح در شهرستان طبس با همکاری 389 دانش‌آموز، 37 استادکار و مربی بسیجی و 41 مربی فرهنگی اجرا شد که در مجموع فعالیتی معادل 21 هزار و 271 نفرروز در طول سه ماه تابستان انجام شد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس بیان کرد: در قالب این طرح در مجموع 56 واحد آموزشی شهرستان طبس بهسازی و نوسازی شد که اقدامات انجام شده شامل 98 مورد فعالیت‌های فرهنگی درون‌اردویی، 919 مترمربع ساخت و نصب پرده، 338 اصله گل‌کاری و درخت‌کاری، 159 مورد جوشکاری درب و پنجره و نیمکت، یک‌هزار و 15 مترمربع حصارکشی، دیوارچینی و محوطه‌سازی و یک‌هزار و 40 متر لوله‌کشی آب و فاضلاب است.
وی ادامه داد: همچنین 34 مورد نجاری و تعمیر و تعویض درب کلاس، 3 هزار و 404 مترمربع لکه‌گیری، گچ‌کاری و سیمان‌کاری، 2 هزار و 140 مترمربع موزائیک، کاشی، سرامیک و سنگ‌کاری، 744 مترمربع زیباسازی، تابلونویسی، طراحی و دیوارنویسی، 348 مترمربع تعمیر و مرمت سرویس بهداشتی و آبخوری، 2 هزار و 683 متر سیم‌کشی برق و سیستم روشنایی، 311 مورد تعمیر میز، نیمکت و ملزومات اداری و 7 هزار و 530 مترمربع رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در قالب طرح هجرت سه در شهرستان طبس است.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در عرصه مدارس، استعدادها و ظرفیت‌های دیگری هم دارد که از جمله آن آمادگی برگزاری کلاس‌های تقویتی و بنیه علمی برای دانش‌آموزان است که به احتمال زیاد از سال آینده اجرا خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از غلامحسین طاهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس و تمامی دانش‌آموزان، مربیان و معلمان بسیجی و فرهنگی که در اجرای طرح هجرت سه در طبس مساعدت کردند، یادآور شد: بسیج سازندگی در 9 زمینه مختلف شامل خدمات عمران و آبادانی روستایی، بهسازی و نوسازی مدارس، منابع طبیعی و کشاورزی، خدمات علمی و آموزشی، خدمات‌رسانی و مردم‌یاری، بهداشت و درمان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نهضت سوادآموزی و تشکیل تعاونی‌های ایثارگران فعالیت می‌کند که غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، خدمات‌رسانی و مردم‌یاری در مناطق محروم و شناسایی زمینه‌های اشتغال و به دنبال آن ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف بسیج سازندگی است.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس اضافه کرد: طرح‌هایی که به‌وسیله بسیج سازندگی اجرا می‌شود کوتاه‌مدت و زودبازده، و عمومی و عام‌المنفعه است و در راستای حفظ و تثبیت منزلت و محبوبیت بسیج در سطح اقشار مختلف جامعه اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول