اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور اجرای عملیات لایتینگ؛

3 میلیارد ریال به فرودگاه اراک اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از اختصاص سه میلیارد ریال به منظور اجرای روشنایی باند فرودگاه اراک در سال جاری خبر داد.

3 میلیارد ریال به فرودگاه اراک اختصاص یافت
علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فرودگاه اراک در سال‌های گذشته با حجم بالای سرمایه‌گذاری‌های دولت احداث و راه‌اندازی شده که توسعه این فرودگاه یکی از ضروریات است.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته این فرودگاه مورد بی‌مهری قرار گرفته بود و مردم استقبال خوبی از پروازها نداشتند که امسال با حمایت‌های انجام شده شاهد رونق پروازهای این فرودگاه هستیم.
استاندار مرکزی با اشاره به مصوبات هیئت دولت در استان مرکزی و تصویب چندین مصوبه به منظور توسعه این فرودگاه افزود: باز شدن دالان هوایی بین المللی فرودگاه، تطویل باند و اجرای لایتینگ از مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به استان مرکزی بود که امسال به منظور اجرای عملیات لایتینگ سه میلیارد ریال به فرودگاه اختصاص یافته است.
شعبانی‌فرد ادامه داد: به منظور تطویل باند فرودگاه نیز 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که این عملیات در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه استان مرکزی سالانه ۲ هزار نفر زائر حج تمتع، 15 هزار نفر حج عمره و 30 هزار نفر زائر عتبات عالیات دارد، خاطرنشان کرد: فردوگاه پایه توسعه استان است که مردم می‌توانند با استقبال از پروازها موجبات پیشرفت استان را رقم بزند.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای تعریض محور جاده فراهان از میدان امیرکبیر به امامزاده شاهزاده عابد گفت: تعریض محور جاده فراهان همراه با گاردریل گذاری و روشنایی این محور تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
شعبانی‌فرد اذعان داشت: همچنین پروژه دو بانده کردن محور خمین به اراک، اجرای کامل محور محلات به خمین تا پایان سال 92، اتمام تعریض جاده آشتیان به راهجرد تا پایان امسال، پل و جاده گیان و تونل نقره کمر تفرش نیز تا پایان سال 92 به بهره‌برداری خواهند رسید.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول