اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

طرح‌های توسعه شرکت آب و فاضلاب بر پایه الزامات زیست محیطی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: طرح‌های توسعه‌ای این شرکت بر پایه الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی صورت می‌گیرد.

طرح‌های توسعه شرکت آب و فاضلاب بر پایه الزامات زیست محیطی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی عبدالرضا خلیلی افزود: علاوه بر نظارت دقیق بر اجرای کار ایمن کارکنان، فعالیت‌های پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیز با ایجاد مکانیزم‌های لازم از طریق اعمال الزامات در قراردادها و تکمیل چک لیست‌های دوره‌ای تحت کنترل قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در پایان هر سال پیمانکاران این شرکت ارزیابی و در صورت عدم کسب نمره لازم از انعقاد قرارداد جدید با ایشان جلوگیری می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: همچنین تمام کالاها، مواد و تجهیزاتی که توسط این شرکت خریداری می‌شوند، قبل از ورود به انبار شرکت کنترل کیفی و زیست محیطی شده و موارد نا منطبق با الزامات کیفی و زیست محیطی باز گردانده و از استفاده آنها جلو گیری می‌شود.
خلیلی خاطرنشان ساخت: از آنجا که ایجاد و بهره برداری از تاسیسات مربوط به توزیع آب شهری و همچنین جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در داخل محدوده شهرهای استان به عهده شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی است و از طرفی این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمات شهری در زمینه‌های بهداشتی و زیست محیطی حجم زیادی از فعالیت‌های اجرایی و خدمات شهری را به خود اختصاص داده، برای دستیابی به اهداف شرکت در زمینه ایمنی و بهداشت کار، ساختار اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و حفظ سلامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های انسانی ایجاد شده است.
وی در ادامه تدوین دستورالعمل اختصاصی، طرح ریزی مدیریت در شرایط اضطراری در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و استقرار سیستم حفاظت، ایمنی و سلامت کار و محیط زیست در امور آب و فاضلاب شهرهای استان، تشکیل جلسات کمیته حفاظت فنی وبهداشت، استفاده از سیستم اتوماسیون داخلی به منظور تبادل اطلاعات و ارائه پیام‌ها و اخبار ایمنی و زیست محیطی به همکاران، نظارت بر عملکرد اماکن بهداشتی در کارگاه‌ها، تدوین روش‌های اجرایی ایمنی و بهداشتی فعالیت‌ها را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در زمینه جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کاهش مصارف منابع انرژی عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در حال حاضر در این شرکت تمام طرح‌های توسعه‌ای ملزم به ارزیابی بر پایه الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی هستند و خطرات ایمنی و بهداشتی کارکنان، پیمانکاران، شهروندان و سایر ذینفعانی که به نحوی با شرکت و فعالیت‌های آن در ارتباط می‌باشند شناسایی، ارزیابی و خطرات بارز تحت کنترل قرار می‌گیرند.  
وی تصریح کرد: پروژه‌هایی همچون پایش و اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار و پایش و اندازه گیری جنبه‌های زیست محیطی در این شرکت به صورت سالیانه مطابق با الزامات قانونی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول